رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1403-03-11 12:23 شماره خبر : 4609 https://sobhezagros.ir/short/Vv8m6 0
در خاموشی بهرامی و تاجگردون؛

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با زیرکی تمام، چینش گسترده‌ای از مدیران هم‌طیف خود را شروع کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» نمایندگان جدید کهگیلویه و بویراحمد در مجلس دوازدهم به شکل رسمی و با تأیید اعتبارنامه‌هایشان مشخص شدند، دراین‌بین در سطح استان همزمان با این رویکرد انتصابات زیادی به جریان افتاد.

موحد نماینده کهگیلویه ، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی با زیرکی تمام چینش گسترده‌ای از مدیران هم‌طیف خود را شروع کرد.
اگرچه بحث انتصابات نمی‌بایست در دستور کار نمایندگان مجلس باشد، اما به‌هرحال فضای سیاسی استان ملتهب از منتسب کردن افراد و مدیران به نمایندگان مجلس است.

تغییر در سطح چند اداره بزرگ و مؤسسات دانشگاهی طی روزهای قبل حکایت از نفوذ و هماهنگی بزرگ میان تیم مدیریتی استان و موحد دارد.

این بازیگر سیاسی با درایت و زیرکی، دو نماینده دیگر استان را به حاشیه برده است، تا جاییکه گفته می‌شود یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نمی‌تواند حتی مشاوره‌ای برای چینش مدیران شهرستانی تحت حوزه انتخابیه خودش دهد.

گفته می‌شود این نماینده هم استانی، در جریان سرکشی از حوزه انتخابیه خود، همراهی مدیران شهرستانی را نیز در کنار خود ندارد.

اگرچه به‌هرحال دخل و تصرف در انتصابات اجرایی وظیفه نماینده نیست اما به‌هرحال می‌تواند به‌عنوان یک ابزار مشورتی موردتوجه قرار گیرد.

باید دید در آینده نزدیک چه رویکردی دنبال می‌شود و اساساً نمایندگان استان می‌توانند هماهنگی خوبی را با حوزه انتخابیه خود داشته باشند یا خیر؟

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار