رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/13 Friday - 2024 04 October الجمعة ، 1 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-13 17:59 شماره خبر : 7714 https://sobhezagros.ir/short/VMzOK 0
هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان کشور؛

تیم نفت و گاز گچساران در هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور و دریکی از حساس‌ترین دیدارها مقابل مدافع عنوان قهرمانی به برتری دست‌یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» تیم سنگ‌آهن بافق، مدافع عنوان قهرمانی در نخستین دیدار خود در لیگ برتر هندبال بانوان کشور، میزبان نفت و گاز گچساران بود که برابر تیم یکدست و قدرتمند گچساران با نتیجه ۲۲ بر ۲۵ شکست را پذیرا شد تا لیگ برتر را با باخت آغاز کند. 

 تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران امسال در حالی پا به مسابقات گذاشته است که با مربی خوب و بادانش خود در کنار بازیکنان تیم به دنبال کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر است.

 تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در هفته اول این رقابت‌ها مقابل تیم قدرتمند سپاهان اصفهان به نتیجه تساوی دست پیداکرده بود درحالی‌که امروز در دومین دیدارش موفق به شکست میزبانش تیم سنگ‌آهن بافق شد و به‌عنوان یک تیم مدعی خود را در این رقابت‌ها مطرح کرده است.

با این نتایج تیم هندبال شهید چمران لارستان با چهار امتیاز در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار گرفت، سپاهان اصفهان و نفت و گاز گچساران با سه امتیاز دوم و سوم هستند و تیم‌های رایزکو و زاگرس جنوبی کازرون با دو امتیاز رده‌های چهارم و پنجم را در اختیاردارند. تیم‌های سنگ‌آهن بافق، نامی نو و غدیر ملایر نیز بدون امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.  

هفته سوم بیستمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان ۲۰ مهرماه برگزار خواهد شد و تیم نفت و گاز گچساران در سالن ورزشی شهدای پد خندق، میزبان تیم زاگرس جنوبی کازرون است.

نتایج کامل مسابقات هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان به این شرح است: 

غدیر ملایر 26 - شهید چمران لارستان 43

رایزکو تهران 28 - نامی نو اصفهان 19

سنگ‌آهن بافق 22 - نفت و گاز گچساران 25

زاگرس جنوبی کازرون 22 - فولاد مبارکه سپاهان 37

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار