رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-07-17 09:35 شماره خبر : 644 https://sobhezagros.ir/short/V7Jpe 0
مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان؛

حجت‌الاسلام عبودی عنوان کرد: از بزرگی این عملیات همین بس که نخست‌وزیر این رژیم غاصب نیز آن را بی‌سابقه خوانده است.

حجت‌الاسلام عبودی مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس بیان داشت: عملیات طوفان الاقصی خواست آمریکا را مبنی بر تحمیل رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین از طریق اشغالگری و عادی‌سازی با برخی رژیم‌های عربی، رد کرد و طومار آن را درهم پیچید.

وی افزود: این پیروزی را به گروه‌های فلسطینی تبریک می‌گوییم که باعث سرافرازی جبهه مقاومت در دنیا شدند.

وی خاطرنشان کرد: چنین عملیاتی تاکنون سابقه نداشته است که این شنان دهنده ضعیف شدن رژیم غاصب صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام عبودی ادامه داد: تلفات سنگین صهیونیست‌ها در این عملیات نشان از اهمیت و ویژگی‌های منحصربه‌فرد این عملیات داشت.

 وی گفت: به اسارت درآوردن یکی از افسران ارشد این رژیم غاصب در خانه‌اش نشان از قدرت گروه حماس در انجام موفق این عملیات است، همچنین بمباران شهرهای چون تل‌آویو نشان از بی‌اثر بودن گنبد آهنین در برابر موشک‌های گروه‌های مقاومت است.

 مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان عنوان کرد: اسرائیل از درون نیز به هم پاشیده است و تظاهرات که در شهرهای مختلف این رژیم می‌شود نشان‌دهنده این موضوع است.

وی بیان کرد: ملت‌های مسلمان در گوشه‌کنار جهان با برپایی جشن‌های خیابانی پیروزی گروه‌های فلسطینی در این عملیات را جشن گرفتند.

حجت‌الاسلام عبودی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی ظلم‌های زیادی را در چند دهه اخیر بر ملت مظلوم فلسطین وارد کرد اما با توکل بر خداوند، نیروهای فلسطینی با انجام موفق این عملیات قدرت خود را به این رژیم غاصب نشان دادند.

وی عنوان کرد: از بزرگی این عملیات همین بس که نخست‌وزیر این رژیم غاصب نیز آن را بی‌سابقه خوانده است.

مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان ادامه داد: در حال حاضر چندین شهرک به اشغال نیروهای مقاومت درآمده است که این نشان از ضعف نیروهای رژیم صهیونیستی در به برابر نیروهای مقاومت است.

وی گفت: همه در دنیا می‌دانند که جبهه مقاومت امروز قدرت خودش را مدیون تلاش سیدالشهدای محور مقاومت میداند که این جبهه را تشکیل دادند و امروز نیز سردار قاآنی نیز در مسیر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حرکت می‌کند.

وی بیان داشت: رژیم صهیونیستی باید منتظر باشد که بیش از این آسیب نبیند و تردید نداشته باشید که بلای بر سر آن‌ها خواهد آمد که آنها منطقه را ترک خواهند کرد.

حجت‌الاسلام عبودی با گرامی داشت یاد و خاطر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:مطمئن هستیم که مسیری که وی شروع‌کننده‌اش بوده تا پیروزی کامل بر دشمنان ادامه خواهد داشت.


 انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار