رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
به استقبال کنگره14۰۳کهگیلویه وبویراحمد؛

شهید علی یار ذوالفقاری در مناجات خود با خدا اینگونه گفت: پروردگارا مرا دریاب كه تو زیبا‌ترین نام‌ها را داری و اینك با تمام قلب و وجودم كه از محبت تو سرشار است صدایت می‌كنم ومرا از عاشقان خاص درگهت ساز.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛ شهید علی یار ذوالفقاری در سال ۱۳۵۰ در خانواده‌ای مذهبی در شهر باشت چشم به جهان گشود. وی زندگی بسیار ساده دوران خردسالی خود را پشت سرنهاد.

دوره ابتدایی و راهنمایی تحصیل را در روستای سرتنگ بیدک به پایان رسانید. پس از چندی در پی مشکلات برای ادامه تحصیل به شهر باشت رفت و دوران دبیرستان را با موفقیت به اتمام رساند. پس از اخذ مدرک دیپلم به خدمت سربازی عازم شد.

در زمان آموزش سه ماهه خود در تیپ ۴۸ فتح، ۳۰ اردیبهشت سال ۷۲ در حالی که تنها یک روز به پایان آموزش او مانده بود بر اثر ترکش خمپاره به فیض شهادت رسید. پیکر مطهرش را در زادگاهش به خاک سپردند.

مناجات شهید:

خداوندا! تو بهتر از هر كسی می‌دانی كه منظورم و مقصودم تو هستی و ذره‌ای از قلب و وجودم را در اختیار هیچ كس جز تو قرار نداده‌ام. تو فقط می‌دانی كه وجودم از عشق به تو شعله می‌كشد و اكنون كه پس از سالیان به شهادت رسیده‌ام احساس آرامش می‌كنم.

خداوندا! ناگاه خود را در برابر تو یافته‌ام. از شرمندگی كه در مقابل تو داشتم هنوز هم باورم نمی‌شود كه ندایم را پاسخ دادی ولیكن با آن شكوه و جلال و مهربانی كه فقط در شأن توست مرا به سوی خود خواندی.

پروردگارا! مرا دریاب كه تو زیبا‌ترین نام‌ها را داری. اینك با تمام قلب و وجودم كه از محبت تو سرشار است صدایت می‌كنم كه مرا هم مانند دیگر عاشقانی كه به سوی خویش خواندی به سوی خود بخوان و مرا یار باش و مرا از عاشقان خاص درگهت ساز.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار