رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/21 Saturday - 2024 12 October السبت ، 9 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
واکنش شهردار یاسوج به خبر صبح زاگرس؛

شهردار یاسوج گفت: در تلاش هستیم که با فروش املاک شهرداری یاسوج، منابع مورد نیاز جهت پرداخت معوقات کارگران در گذشته که حداکثر طلب آنها شش ماه بوده را پرداخت کنیم.

کیوان آشنا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» با تقدیر از کار رسانه‌ای این پایگاه خبری در مطالبه‌گری از مسئولان به‌ویژه شهرداری یاسوج گفت: دررابطه‌با مسئله تجمع کارگران شهرداری در خصوص معوقات حقوق آن‌ها باید بگوییم متأسفانه برخی از این عزیزان تحت‌تأثیر رفتار و گفتار برخی از اعضای شورای شهر تجمعاتی را خلاف واقعیت انجام دادند، چون بر اساس سندها و مکتوبات از زمانی که به‌عنوان خدمتگزار مردم و شهروندان در شهرداری حضور پیدا کردم به‌صورت ماهانه حقوق کارگران را پرداخت کرده‌ایم.

ماجرای تجمعات کارگران شهرداری یاسوج از زبان شهرداری

وی اظهار داشت: این مسئله در جهت تسریع در پرداخت حقوق نیروهای خدوم شهرداری یاسوج ادعایمان را با پرینت بانکی واریزی حقوق در این مدت به مجموعه استانداری ارائه دادیم و اگر لازم باشد بخشی از اطلاعات را در اختیار رسانه قرار خواهیم داد؛ زیرا رسانه می‌تواند جامعه را هرگونه مواردی که نیاز باشد مطلع کند و انعکاس دهد.

آشنا ادامه داد: وقتی که حقوق واریز می‌شود ثبت صورت می‌گیرد، پرداختی‌های ما ماهانه انجام می‌شود به‌طوری‌که سه ماه تابستان و حتی دهه دوم مهرماه هم حقوق پرداختی داشته‌ایم.

معوقان را پرداخت خواهیم کرد

وی افزود: کم‌کاری برخی درگذشته را می‌پذیریم که از سال‌های گذشته معوقاتی از حقوق کارگران باقی‌مانده است، البته این میزان مربوط به دوره ما و شهردار قبل نبوده؛ ولی ما در تلاش هستیم که با فروش زمین، منابع موردنیاز جهت پرداخت معوقات گذشته کارگران که حداکثر طلب آنها که شش ماه بوده را پرداخت کنیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار