رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/07/12 Thursday - 2024 03 October الخميس ، 30 ربيع الأول ، 1446
ساعت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» آبشار یاسوج جاذبه‌ای بکر در مجاورت این شهر است؛ اما این روزها خبرهای خوشی  از این مکان منتشر نمی‌شود و با گلایه مسافران و گردشگران مواجه شده است.

ورودی همراه با چاله و دست‌انداز، عدم تعریض بخشی از مسیر، نبود مسیر کانال هدایت آب در نقاط مستعد سیل و... تنها بخشی از این مسیر گردشگری است.

در کنار این موضوع اما عدم حل برخی معارضات در این مکان گردشگری سبب شده است مشکلات این مکان  در بخش‌های مختلف به حال خود رها شود.

رهگذران با عبور از  جاده فرسایش یافته همراه با دست‌انداز آبشار در کنار عدم تعریض بخشی از مسیر در  ترافیک  چندکیلومتری گرفتار می‌شوند.

در زمان بارش باران سیل‌آسا نبود کانال هدایت آب‌های سطحی حجم زیادی از رواناب‌ها را  در سطح خیابان جاری می‌کند و این موضوع در هنگام تردد خودروها سبب ایجاد تصادف خواهد شد و همچنین این مشکلات با گلایه ساکنان آبشار مواجه شده است.

شهردار یاسوج در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: وضعیت آبشار در شرایط فعلی مطابق خواست ما نیست و با بررسی کارشناسی درصدد رفع مشکلات مختلف آن هستیم.

کیوان آشنا با بیان اینکه رفع معارضات آبشار نقش مهمی در رفع مشکلات آن خواهد داشت گفت: قرار است جلسه‌ای با برخی از ساکنان آبشار برگزار شود و در خصوص تعارضات این مکان گردشگری به یک جمع‌بندی که بتواند منافع آبشار را تأمین کند، برسیم.

وی با اشاره به اینکه رفع تعارضات می‌تواند برخی مشکلات آبشار را حل کند ادامه داد: پیگیری معارضات آبشار توسط نماینده شورای شهر دنبال شده و همه تلاش ما این است در جلسات مختلف این موضوع دنبال شود هرچند این موضوع از مسیر قانونی دنبال می‌شود و به دنبال ایجاد تنش نیستیم.

1403-07-12 10:29 شماره خبر : 7672 https://sobhezagros.ir/short/Vm5mo 0
نظرات