رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/07/12 Thursday - 2024 03 October الخميس ، 30 ربيع الأول ، 1446
ساعت


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» آبشار یاسوج یکی جاذبه‌های پر گردشگر بوده و اوج حضور مسافران در فصل تابستان است و این حضور با شروع فصل پاییز کمتر می‌شود.

در کنار همه تلاش‌های صورت‌گرفته برای پاک‌سازی محیط آبشار؛ اما با کاهش تعداد گردشگران شاهد خودنمایی تصاویر زننده و نازیبا در آن مکان گردشگری هستیم.

در این تصاویر تجمع زباله‌ها، رهاشدن سازه‌های موقت و همچنین تأخیر در  پاک‌سازی‌ها سبب شده است زیبایی و پاکی این مکان با مشکل مواجه شود.

رهاشدن زباله‌ها و سازه‌های موقت با انتقاد شهروندان مواجه شده است و باید شهرداری یاسوج در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات این مکان اقدام کند.

لازم به ذکر است آبشار یاسوج نگین گردشگری یاسوج محسوب می‌شود و رهاشدن زباله‌‌ها در این مکان چهره‌ای نامناسب و نازیبا برای این مکان گردشگری ایجاد کرده است و با انتقاد شهروندان مواجه شده است.

کیوان آشنا، شهردار یاسوج در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: سازمان پسماند شهرداری یاسوج به‌منظور رفاه شهروندان و خدمت‌رسانی به آنها تلاش دارد وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهد.

وی ادامه داد: در محیط آبشار یاسوج سازه‌های موقت برای کسب‌وکار ایجاد شده و با کاهش رونق آن مکان، این سازه‌ها به حال خود رها می‌شود.

آشنا افزود: با اتمام قرار داد افراد تلاش داریم سازه‌های دائمی در آن مکان گردشگری ایجاد شده و سازه‌های موقت برچیده شود.

شهردار یاسوج با عذرخواهی از شهروندان در خصوص زباله‌های رها شده در این مکان گردشگری گفت: زباله‌های آبشار یاسوج جمع‌آوری می‌شود و از شهروندان می‌خواهیم شهرداری را در پاکیزه نگه‌داشتن این مکان گردشگری یاری کنند.

تصاویری که در سطح فضای مجازی از آبشار یاسوج منشتر شده است؛

1403-07-11 11:46 شماره خبر : 7639 https://sobhezagros.ir/short/N3oK7 0
نظرات