رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
چهارشنبه 1403/08/02 Wednesday - 2024 23 October الأربعاء ، 20 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-08-02 04:34 شماره خبر : 8064 https://sobhezagros.ir/short/V10g5 0
خطر همچنان وجود دارد؛

خطر سقوط و تهدید سلامت ساکنین شهرک فجر لنده با واکنش شهردار این شهر مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در پی انتشار خبر «خطر سقوط در کمین ساکنین شهرک فجر لنده» از سوی این پایگاه خبری در قالب گزارش خبری، شهردار لنده در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری علت مشکلات این مطالبه شهروندان را تشریح کرد.

سلمان رنجبر در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: تنویر افکار عمومی از جمله وظایف ذاتی خبرنگاران است که باید در وهله اول از تلاش و کوشش خبرنگاران در پیگیری مطالبات مردم و پاسخ مسئولان به مردم قدردانی کنیم.

شهردار لنده در خصوص مشکلات شهرک فجرلنده گفت: یکی از مناطقی که طی سه سال گذشته به آن توجه ویژه‌ای به آن شد بحث ایمن‌سازی دیواره حفاظتی در شهرک فجر لنده بود که نقطه حادثه‌خیزی بود.

وی افزود: باتوجه‌به اینکه چندین فقره حادثه به‌خصوص سقوط خودرو را داشتیم این مهم در دستور کار فوری شهرداری قرار گرفت.

رنجبر گفت: این دیوار حفاظتی به طول ۱۵۰ متر در سال گذشته با اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد ریال با ارتفاع پنج تا هفت متر به عرض یک متر ساماندهی شده است.

وی افزود: در خصوص بحث ایمن‌سازی آن در کمیسیون عمران و کمیته تطبیق نیز مطرح شد و امیدواریم در آینده نزدیک نسبت به ایجاد دیوار حفاظتی و ایمن از جمله نصب گاردریل فلزی در دستور کار قرار گیرد.

شهردارلنده گفت: امیدواریم در صورت تأمین اعتبار این مهم دراسرع‌وقت اجرایی شود تا شاهد کاهش دغدغه شهروندان در این شهرک باشیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار