رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-01 19:37 شماره خبر : 2168 https://sobhezagros.ir/short/4y9vl 0
در گفتگوی اختصاصی با صبح زاگرس مطرح شد:

محمد بهرامی کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون پیرامون وضعیت تأیید صلاحیت خود در این دوره از انتخابات توضیحاتی ارائه کرد.

محمد بهرامی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت تأیید صلاحیت خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تأیید صلاحیت اینجانب به‌صورت شفاهی به بنده اعلام شد و همچنین اعلام شد به‌زودی توسط مراجع ذی‌صلاح موضوع تأیید صلاحیت اعلام می‌شود.


کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: به بنده اعلام شد شما تأیید هستید و در زمان مناسب فعالیت‌های خود را آغاز کنید.

وی در خصوص نحوه پیگیری تأیید صلاحیت خود گفت: ما پیگیر کار بودیم و قطعاً ما را دعوت کردند، ما موضوعاتی را مطرح کردیم و آنها مسائلی را مطرح کردند و نتیجه تأیید صلاحیت بنده بود.

لازم به ذکر است در طی امروز خبرهای مختلفی در سطح فضای مجازی مبنی بر تأیید صلاحیت افرادی همچون محمد بهرامی و عدل هاشمی مطرح شد که عصر امروز سخنگوی شورای نگهبان از تأیید صلاحیت بیش از یک هزار نفر خبر داد و اینکه اعلام اسامی افراد تأیید صلاحیت شده تا ساعاتی دیگر به وزارت کشور اعلام می‌شود.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار