رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»؛ عصر امروز سه‌شنبه ۱۲ دی ماه گردهمایی نخبگان و اقشار مختلف مردم با عنوان «همایش بزرگ شکوه مشارکت» در حسینیه امام علی(ع) یاسوج برگزار شد. 

 محمد رحیم دهرابپور در ابتدای این مراسم با اشاره به مناسبت‌ها گفت: این حرکت‌ها و مجالس ادامه دهنده حزب جمهوری اسلامی است، حزبی که شهید باهنر، رجایی و بهشتی حضور داشتند، حزب جمهوری اسلامی منحل نشد و امام فرمود حزب موقت متوقف شود اما عده‌ای بی انصاف نیروهای فکری را به بهانه حزبی بودن از صحنه خارج کردند.


فعال سیاسی اصولگرا گفت: فکر شهید بهشتی در جامعه ما فراموش شده است و با تلنگر باید این فکر را احیا کنیم و این حرکت و جلسه وسیله‌ای برای احیای تفکر شهید بهشتی است.

وی با بیان اینکه تشکلات و حزب اصول‌گرایی که شکل گرفته است که هدف یکسانی دارند، گفت: امید داریم این تفکر سکان‌دار مجموعه قدرت باشند.

دهراب‌پور با بیان اینکه ما باید تمام اوقات زندگی خودمان را شکرگذار نظام انقلاب اسلامی باشیم، ادامه داد: امروز با وحدت بیشتر و دعوت از مردم برای حضور مردم در عرصه انتخابات که رکن دموکراسی هستند، نقش آفرینی کنند، امروز با حضور و انتخاب مردم بزرگترین خدمت و مبارزه با آمریکا که همان خدمت است مشاهده می‌شود.

وی افزود: برای تمام شدن و کور شدن فتنه‌ها باید ظرفیت‌های مردمی انقلاب حفظ شود.


دهرابپور ادامه داد: ما اعتقاد داریم نظام اسلامی یک نظام نوین است، نشانه و دلیل اصلی آن انتخابات است که شروع برنامه‌های انقلاب از انتخابات شروع شد.

وی گفت: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و اجتماعی ما است و بهترین فرصت برای تحول در جامعه است و اعتقاد داریم جامعه ما نیاز به تغییر دارد که اصلاح و تحول در آن وجود داشته باشد.

این فعال سیاسی افزود: با تغییری که انتخاب و موفق شود امثال فکر شهید مدرس که دارای شجاعت و علم بود کسی که اگر تفکر او در مجلس حکمفرما شود سبب تحول می‌شود.

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

1402-10-12 16:39 شماره خبر : 1929 https://sobhezagros.ir/short/4y9QX 0
نظرات