رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-16 10:04 شماره خبر : 1958 https://sobhezagros.ir/short/Njp8r 0
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد:

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف دشمن این بوده که مردم را دل سرد کند اما هر زمانی که مردم ایستادند، مقاومت کردند و خون دادند نسبت به باورها، ایمان واهدافی که درنظر دارند محکم تر و قوی تر شدند.

سعادت صالحی نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«صبح زاگرس» درخصوص محکومیت حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: این حادثه تروریستی نشان دهنده ضعف دشمنان به ویژه اسرایئل نسبت به آن چیزی است که ادعا داشت و در این چند روز گذشته در مقابل طوفان الاقصی نتوانست مقاومت کند هرچه در توان داشت گذاشت ولی نتوانست به انداره حتی 10 کیلومتر هم نفوذ  کند.

 

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: جبهه مقاومت که امروزه منظومه مقاومت هستند خودششان صاحب ایده و فکر هستند و در چهار چوب اندیشه انقلاب اسلام حرکت می کنند و  و عملیات انجام می دهند.

 

وی افزود: حادثه کرمان دست و پا زدن دشمن برای ملتی است که ارزویشان شهادت است و قطعا این شهادت ها نه تنها عزم و اراده مردم را ضعیف نمیکند بلکه روز به روز اراده آن ها در ادامه دادن راه حاج قاسم سلیمانی و همه ویژگی هایی که داشت قوی تر می شوداین مساله نشان می دهد که حاج قاسم همچنان زنده است و برای این ملت اثر گذار است،و همچنان نقطه تحول در منطقه و جهان است و این معادله روز به روز به نفع جمهری اسلامی ایران درحال تغییر است و این مردم قوی تر میشوند.

 

صالحی در خصوص هدف دشمن از این عملیات تروریستی بیان کرد: هدف دشمن این بود که  تفرقه  و ترس بین مردم ایجاد کند و جبهه مقاومت به ویژه مردم غزه را نسبت به کاری که انجام می دهند را ضعیف تر کرده و ترسی در دل آنها نسبت به ایمان و اعتقاداتی که دارند ایجاد کند ولی قطعا این مردم تمام توانشان را  در این راه گذاشتند و هر چیزی که دارند هزینه می کنند؛ اینها از ان نسلی هستند که بیش از 270هزار نفر شهید تقدیم انقلاب کردند  و خون دادند که انقلاب به اینجا رسیده است.

 

وی در پایان گفت: هدف دشمن این بوده که مردم را دل سرد کند ولی برعکس، هر زمانی که مردم ایستادند، مقاومت کردند و خون دادند نسبت به باورها، ایمان واهدافی که درنظر دارند محکم تر و قوی تر شدند.

 

 گفتگو: ح.رحیمی

 

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار