رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» هم‌زمان با آغاز هفته نیروی انتظامی فرماندار و مجموعه اداری فرمانداری شهرستان لنده با فرمانده انتظامی شهرستان لنده دیدار کردند.

جلال دانش در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: حفظ و تداوم امنیت فراگیر در داخل مرزهای جغرافیایی و مرزبانی از حریم سرزمینی کشور از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است که برای تأمین روزانه این امنیت جان خود را سینه آماج تیرهای دشمنان می‌کنند.

فرماندار شهرستان لنده گفت: امروز با تلاش شبانه‌روزی شما عزیزان نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح در کشورمان امنیت و آرامش حکم‌فرما است.

وی افزود: این مهم در سایه وحدت و همدلی و تبعیت محض از ولایت‌فقیه و بصیرت مداری روزافزون شما در پاسداری از حریم اعتقادی و امنیتی جامعه به‌دست‌آمده است.

دانش گفت: تلاش و کوشش مجموعه‌های مختلف انتظامی در شهرستان لنده و همکاری و همراهی با مجموعه‌های شورای تأمین و اداری شهرستان قابل‌تقدیر است.

در ادامه نیز سید فیض‌الله جهاندیده گفت: امروز یکی از افتخارات فراجا خادمی ملت است که قدرشناس تلاش‌های فرزندان خود در مجموعه‌های مختلف فراجا هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده گفت: فراجا نقش اساسی و انکارناپذیری در زمینه برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد و دراین‌رابطه با جان‌فشانی‌ها و تقدیم شهدای مظلوم و گلگون‌کفن خود به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) جدیت و حسن‌نیت خود را به رهبر انقلاب اسلامی و مردم شهیدپرور ایران اسلامی اثبات کرده است.

جهاندیده تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم ضمن بالابودن تراز امنیت اجتماعی، مدنی، روانی و اخلاقی در شهر سطح شهرستان لنده یکی از افتخارات نیروهای عزتمند و دوراندیش فراجا با ارتقای سطح امنیت فراگیر جامعه و کاهش آمار تصادفات و انواع جرائم در سطح شهرستان با همکاری و همیاری ادارات مختلف به‌خصوص شورای تأمین باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده گفت: یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های این شهرستان در بحث فضای مجازی و سایت‌های قُمار است که انتظار داریم خانواده‌ها ضمن رعایت این مهم به مسئله سواد رسانه‌ای توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: رعایت نکات ایمنی در هنگام رانندگی در سطح شهرلنده باتوجه به اینکه زیرساخت‌های لازم را ندارد برای رانندگان یک امر مهم و ضروری است.

جهاندیده گفت: بیشترین مشکل در بحث ترافیک شهری در هنگام بازگشایی و تعطیلی مدارس و خیابان امام خمینی (ره) و مرکز شهرلنده است که به واسطه پارک دوبل‌ها بیشترین مشکلات را داریم که انتظار داریم شهروندان این مهم را رعایت کنند.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

نظرات