رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-24 08:53 شماره خبر : 2087 https://sobhezagros.ir/short/Ng583 0
گل به خودی یک نماینده مجلس در کهگیلویه‌وبویراحمد؛

اکثر مدیران شهرستانی منتصب شده از سوی همین نمایندگان هستند که با تحمیل به دولت مسئولیت گرفته‌اند و هم‌اکنون در آستانه انتخابات اعلام می‌شود این مدیران ضعیف هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اگرچه به‌صورت رسمی آغاز نشده است اما نامزدهای انتخابات هرروز به دیاری می‌روند و با اقشار مختلف مردم دیدار می‌کنند و به سخنرانی می‌پردازند؛ سخنرانی‌هایی که گاهی با ادبیات عجیبی همراه است و سخنانی به زبان آورده می‌شود که قابل تأمل است.

 

یکی از نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی که این روزها دیدارهای زیادی دارد به ضعف مدیران واکنش نشان داد و گفت: برخی از مدیران استانی و شهرستانی لایق این مردم نبوده و می‌طلبد که مدیران کارآمد و لایق در عرصه خدمت به مردم حضور داشته باشند.

 

این صحبت‌ها از این جهت قابل تأمل است که اکثر مدیران شهرستانی منتصب شده از سوی همین نمایندگان هستند که با تحمیل به دولت مسئولیت گرفته‌اند و هم‌اکنون در آستانه انتخابات اعلام می‌شود این مدیران ضعیف هستند؛ به نظر می‌رسد نماینده محترم گل به خودی زده است.

 

رهبر معظم انقلاب در مورد دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات گفتند: واقعاً نمایندگان نباید در امور انتصابات دولتی دخالت کنند. یکی از مسائل مطرح در قانون اساسی، اصل تفکیک قواست؛ یعنی او (دولت) کار خودش را بکند و شما (مجلس) هم کار خود را بکنید. اگر ایرادی هم داشت مطرح کنید.

 

اکنون به نظر می‌رسد این نماینده مجلس به‌جای این‌که پاسخگوی عملکرد مدیران منتسب به خود باشد یک گام به جلو برداشته و این مسئله را از جانب خودش نمی‌داند؛ این همان مسئله‌ای است که بارها از سوی دلسوزان نظام به دولت گوشزد و به نمایندگان تذکر داده شد اما اکنون نتیجه کار مشخص می‌شود که یک نماینده مجلس شانه خالی می‌کند و توپ را به زمین دولت می‌اندازد.

 

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار