رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»  نادر منتظریان کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه بویراحمد، دنا و مارگون با جمعی از اهالی طایفه امیر تیرتاجی در یاسوج دیدار و گفتگو کرد.

نادر منتظریان در همایش اعلام حمایت طایفه امیر تیرتاجی در حسینیه الزهرا(س) یاسوج بیان داشت: همه شما بزرگانی هستید که ما به شما افتخار می کنیم.

وی افزود: طایفه تیرتاجی می تواند  در توسعه شهر یاسوج نقش مهمی را ایفا کند.


منتظریان خاطر نشان کرد: شهر یاسوج ظرفیت بزرگی در جنوب کشور است و یقیناً طایفه تیرتاجی می تواند با انسجام نقش مهمی در توسعه مرکز استان داشته باشند.


منتظریان اذعان کرد: ما وقتی سرمایه بزرگی به نام نیروی انسانی داریم می توانیم شهر یاسوج را با توجه به طرفیت هایش نجات بدهیم.


وی عنوان کرد: انتظار است طایفه تیرتاجی با تدبیر و با ورود تحصیل کردهها نقشی را ایفا کنند که نگرانیهای شهروندان مرکز استان را بر طرف کنند.

این کاندید مجلس شورای اسلامی در جمع طایفه امیر بیان داشت: همه ما به عنوان کسانی که در این شهر زندگی می کنیم باید از ایل تیرتاجی که زحمات زیادی برای این شهر کشیدند تشکر کنیم.

وی گفت: استانداری که مسئولیت می گیرد و برخی از مدیرانی که می توانند در مرکز استان نقش ایفا کنند باید با توجه به دغدغههای شهروندان نقش خود را ایفا کند.

وی خاطر نشان کرد: مرکزاستان متعلق به همه مردم کهگیلویه و بویراحمد است. باید از ظرفیت های انسانی استان برای توسعه شهر یاسوج استفاده کرد.

منتظریان عنوان کرد: آسیب های اجتماعی زیادی در هر حوزهای ورود بکنیم در شهر یاسوج است.

این کاندید مجلس شورای اسلامی گفت: ما مشکلات زیادی در مرکز استان داریم که نمایندگان دورههای قبل به خوبی انها را بر طرف نکردند.

وی افزود: با توجه به موقعیت شغلی که داشیم به شهرهای زیادی صفر کردم اما کمتر شهری را داریم که ظرفیت های مثل یاسوج داشته باشد.


منتظریان اذعان کرد: ما ظرفیت بزرگی مثل چشمه نباتی را در مرکز استان داریم همچنین بشار تا آبشار را در مرکز استان داریم.

وی خاطر نشان کرد: اگر ما در مدیریت های شهریمان درست از فرصت ها استفاده می کردیم می توانستیم از ظرفیت بشار تا آبشار بخوبی بهره می بردیم.

وی افزود: آیا فرصت بشار تا ابشار قابل برگشت است خیر! ما در استانی زندگی می کنیم که ظرفیتهای بزرگی در خصوص منابع معدنی، نفت و گاز همچنین طرفیتهای گردشگری و طبیعی را داریم.


وی ادامه داد: آیا تا امروز نباید یک شهرک صنعتی بزرگ را در مرکز استان داشتیم که بتوانیم جوانانمان را مشغول کار کنیم. ما وقتی کیفیت محصول خود را بدانیم می توانیم بهترین بهرهبرداری را از آن داشته باشیم.

وی افزود: کیفیت سیمان دشت روم یکی از بهترین ها در کشور است و نباید شهری مثل یاسوج ظرفیتهای خود را هدر بدهد.


منتظریان خاطر نشان کرد: آیا شهر یاسوج باید با این همه ظرفیت این همه حاشیه نشین داشته باشد.


این کاندید مجلس شورای ادامه داد: چرا ما ۱۰ سال است در مادوان شهردار مشخص کردیم اما این همه مشکل در این منطقه داریم، اینها آسیب های جدی است که وجود دارد. مهاجرین ما اکثرا از روستا ها هستند.


وی افزود: ما نباید صرفا به دنبال رای باشیم بلکه باید به دنبال توسعه زیر ساخت ها باشیم.

منتظریان ادامه داد: وقتی فلهای جذب می کنند مشکلاتی در ادارات به وجود می آید چون برخی ها با پارتی و رانت جدب می شوند معلوم نیست آیا از نظر علمی به درد آن سیستم اداری می خوردند یا نه.

منتظریان عنوان کرد: باید کاری کنیم که صدای جوانان ما شنیده شود، ما باید به فکر جوانان باشیم و دغدغه های آنها را بر طرف کنیم.

این کاندید مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین اجتماعی خود را در روز چهارشنبه در محل افتتاح ستاد برگزار خواهیم کرد و برنامه های خود را برای شهروندان شرح خواهیم داد.


وی بیان داشت: جمعیتی که دیروز آمدند جمعیت رفع تکلیفی نبود، بلکه جمعیت با شور و هیجان بود که این حضور طوایف مختلف نشان دهند این است که مردم به دنبال تغییر وضع وجود هستند.


وی افزود: این یک هفته را انتظار داریم، هفتهای پر کار برای همه باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به درد و رنجهایی که شهروندان از عدم توسعه مرکز استان دارند در حالی که شهر ما می توانست نگین جنوب باشد  اما امروز در بحث توسعه عقب افتاده است.

منتظریان اذعان کرد: به کاندید های که در صدا وسیما حضور داشتند گفتیم اگر به اندازه یک انگشتر در من فسادی دیدید مدیون هستید که آن را افشا نکنید.


وی گفت: اگر می خواهیم به ریل توسعه برگردیم باید آگاهانه انتخاب کنیم، جوانان و شهرنشینان با صندوق رای قهر نکنید.


وی بیان داشت: یک رای نیز می تواند تایین کننده باشد، پس باید برای رای خود ارزش قائل باشیم.

این کاندید مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نظام نیازمند مدیر توانمند، پاک دست و شایسته سالار است. ما وظیفه داریم مقاومت کنیم تا توسعه را به شهرمان برگردانیم.


وی گفت: این مناظره ها مشخص می کند که افراد چه کارنامهای دارند. این که بیایی و بگوی من مدیر علمی هستیم اما هیچ کاری در زمان مدیریت خود برای توسعه شهر انجام نداده باشی ارزش ندارد.

این کاندید انتخابات ادامه داد: این شهر با این همه ظرفیت چرا به این وضع افتاده است و مردم باید با احساس مسئولیت پای صندوق رای بیایند.


وی افزود: بنده در همه حوزهها با توجه به مدیریتهای  که داشتم نقش مفیدی را ایفا کرده ام.

منتظریان خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان بداخلاقی نکنید و اگر در هر خانواده به سه کاندید هم رای بدهید عیب ندارد و معنی دموکراسی همین است.

وی گفت: برخی ها خوشحال هستند که به یک‌کمیسیون پیوسته اند اما هیچ کاری در راستای حل مشکلات مردم نکردند.


منتظریان بیان داشت: چرا ما به وزیری رای دادیم که توانایی بر طرف کردن مشکلات اقتصادی مردم را ندارد، ما که نمی توانیم وزارت اقتصاد را به کسی بدهیم که فقط یک مدرک دانشگاهی دارد بلکه باید این وزارتخانه را به کسی بدهیم که با تجربه و کارآزموده باشد.

وی در پایان این همایش گفت: بینی و بین الله به کسی که بتواند این مرکز استان را به ریل توسعه برگرداند رای بدهید.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

1402-12-04 17:58 شماره خبر : 2642 https://sobhezagros.ir/short/Njp95 0
نظرات