رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-28 15:31 شماره خبر : 354 https://sobhezagros.ir/short/4OnpN 0
جانشين سپاه فتح:

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نبض امنیت روانی جامعه در دست معلم است گفت: دشمن با ایجاد دو قطبی سازی در جامعه سعی دارد مردم را در تشخیص منافع دچار اشتباه کند.

به گزارش پايگاه تحليلي و اطلاع رساني صبح زاگرس صبح امروز دوره آموزشی، بصیرتی و دانش افزایی ویژه مدیران مدارس کهگیلویه صبح امروز با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه برگزار شد.


سرتيپ دوم پاسدار مصطفی مثنوی در این نشست با بیان اینکه معلم یک روایت کننده است اظهار داشت: معلم از این جهت که مواجه با افکار عمومی است یکی از کسانی است که پل ارتباطی میان گذشته و حال انقلاب اسلامی است.


وی افزود: کسی که در حوادث انقلاب جریان سازی کرد و ما را از پیچ های حساس و سرنوشت ساز تاریخی عبور داد حتما بخشی از آن مربوط به فضای تعلیم و تربیت است.

 

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نبض امنیت روانی جامعه در دست معلم است گفت: دشمن با ایجاد دو قطبی سازی در جامعه سعی دارد مردم را در تشخیص منافع دچار اشتباه کند.


وی تصریح کرد: اگر بنا است در مسیر پیوستگی نسلی حضور پیدا کنید باید منطق حکمرانی جمهوری اسلامی را درک کنید تا بتوانید در پاسخ به شبهات دانش آموزان دچار مشکل نشوید.


سردار مثنوی با اشاره به «حکمت بنیاد» و «شرع بنیاد» به عنوان دو اصل منطق حکمرانی جمهوری اسلامی ادامه داد: دوران تاریخی ایران در سه مقطعی که تمدن برتر جهانی شد را مطالعه کنید که بدانید ما به اوج قله ها رسیده بودیم و امروز بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ما به قله ها نزدیک هستیم پس مسیر، مسیر درستی است.


جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اعتماد به دولت های سلطه گر خلاف موازین انقلاب است و بنابراین باید بر مدار تکلیف حرکت کنیم نه بر مدار مصلحتی که در مسیر تکلیف قرار ندارد.

انتهاي خبر

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار