رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-12-11 10:53 شماره خبر : 2816 https://sobhezagros.ir/short/VdK65 0
پس از شرکت در انتخابات مطرح شد؛

امام جمعه یاسوج پس از انداختن رأی خود به صندوق از نامزدهای انتخابات خواست به نتیجه انتخابات تمکین کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» آیت الله حسینی پس از انداختن رأی خود به صندوق در گفتگو با رسانه ملی از نامزدهای انتخابات خواست به نتیجه انتخابات تمکین کنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد پس از انداختن رای خود به صندوق گفت: وظیفه شرعی و ملی مردم و شهروندان امروز  ایجاب کرده پای صندوق های رای باشیم و حضور امروز نشان از شور و شعف بالایی داشت، این وظیفه شرعی و ملی و وطنی ماست که در انتخابات حضور پیدا کنیم و این مسئله آثار رشدشکوفایی عزت و استقلال و حراست کشور است.

امام جمعه مرکز استان ابراز داشت: مردم امروز  آمده آند تا برای پاسداری از سرزمینمان، پاسداری از میراث شهدا و پاسداری از کشور مقدس ایران پای صندوق های رای حضور پیدا کنند، این مجد و شکوه حضور و عزتمندی باقی می ماند و این شکوفایی آن روز اتفاق  خواهد که همه در پای صندوق های رای حاضر شوند .

وی به نظم انضباط در برگزاری انتخابات اشاره داشت و گفت:خوشبختانه نظم و انضباط به خوبی برقرار است و مردم در آرامش کامل رای را به صندوق انداخته اند.

وی ادامه داد:از همه تشکر میکنیم که این بستر را برای انتخابات پرشور فراهم کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان ابراز داشت هم رقابت هم مشارکت و هم شکوه امروز در استان نشان داده شده که نشانی از انتخابات باشکوه است.

حسینی به ذکر توصیه ای به نامزدهای انتخاباتی گفت:از نامزدهای انتخاباتی تقاضا داریم که به نتیجه انتخابات تمکین کنندو باید بدانیم که  همه‌ شما  برنده هستید و اگر یک نامزد برنده میشوید  مسئولیستش سنگین تر خواهد شد و آن نفر را اعلام می‌کنند و سایرین به قانون  تمکین داشته باشند.

وی گفت:همیشه هم اینطوری بوده است رقابت انتخاباتی همیشه وجود داشته  و باید آن را به صورت تمام وکمال مورد حمایت قرار داد.

حسینی ادامه داد: آن شخص برنده را مردم و حاکمیت انتخاب کرده و به آن اعتماد کرده اند و  باید بدانیم اجر این میدان انتخابات را همه خواهند برد و باید بدانیم که میدان رقابت انتخابات میدان مجاهدت است.
نماینده ولی فقیه در استان گفت:این عزیزان با حضور و رقابتشان در دهان دشمن زدند و این جهاد فی سبیل الله است.

حسینی گفت:هم هواداران و هم نامزدها کلمه شکست را برای خود نبرند هرچه باشد پیروزی است،پیروزی مربوط به همه شماست و باید این پیروزی را پاس بداریم.

وی به نقش رسانه ها در انتخابات اشاره داشت و گفت:از رسانه ملی و صدا و سیمای استان تقدیر میکنم که نقش آفرینی بزرگی در این شور انتخاباتی داشتند.این شور انتخاباتی را به خوبی شما به تصور کشاندید.این مناظره هابسیار جالب بود و غالب مردم نگاه کردند و آن را هر روز زمزمه میکردند.
حسینی ابراز داشت:این بسیار جالب توجه بود خیلی با دقت نظرات ونطق هاو برنامه‌ها را دیدند واین تاثیر بسزایی داشت.در یک فضایی میتوانیم ترویج یک فضای شایسته داشته باشیم  و این مباحث و کلمات زیادی را دارد و مردم می‌توانند قضاوت کنند.

انتهای حبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار