رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/07/03 Tuesday - 2024 24 September الثلاثاء ، 21 ربيع الأول ، 1446
ساعت
سرانجام جمع‌آوری سگ‌های ولگرد چه‌ شد؟

مدتی است جمع آوری سگ‌های ولگرد در سی‌سخت در دستور کار قرار گرفته است ولی عدم همکاری ادارات موجب مواجهه میهمانان نوروزی با این سگ‌های ولگرد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا که به عنوان شهر توریستی در جنوب ایران مطرح است و با دارا بودن طبیعت بکر و پوشش گیاهی و جانوری خاص مقصد گردشگران در فصول مختلف است، اما از وجود سگ‌های ولگرد رنج می برد.

مدتی است پروژه جمع آوری سگ های ولگرد در سی سخت در دستور کار قرار گرفته است ولی عدم همکاری ادارات موجب مواجهه میهمانان نوروزی با این سگ‌های ولگرد می‌شود.

خیابان‌های سی‌سخت که شهری توریستی و مسافرپذیر است، شب هنگام و در طول روز شاهد حضور گله ای و تکی سگ های ولگرد است که گویی شهر را قرق کرده اند.

مواجهه میهمانان نوروزی با سگ‌های ولگرد در سی‌سخت

شهردار سی‌سخت در این خصوص در گفتگو با صبح زاگرس اضهار کرد: عملیات جمع آوری سگ‌های ولگرد از سطح شهر سی‌سخت به خوبی در حال پایان بود که به هر دلیل سگ‌هایی که جمع آوری و در کمپ نگهداری می‌شدند توسط شخص یا اشخاصی فراری داده شدند. 

یکتاپرست گفت: با پیگیری‌های دادستان دنا، سپاه ناحیه دنا و همکاری کارگروه جمع آوری سگ های ولگرد شهرداری نسبت به این امر اقدام کرد که از شهروندان هم انتظار می‌رود که با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند تا هر چه سریعتر سگ‌های ولگرد ساماندهی شوند.

مواجهه میهمانان نوروزی با سگ‌های ولگرد در سی‌سخت

وی همچنین بیان کرد: گلایه‌هایی مبنی بر محل نگهداری سگ‌های ولگرد بود که باید گفت مکان دیگر با شرایط بهتر را در نظر گرفته‌ایم گه سگ‌های جمع آوری شده را به آنجا انتقال دهیم.

سرپرست شهرداری سی‌سخت افزود: از تیرهای تفنگ دارت برای زنده گیری سگ‌ها مجدد خریداری شده است تا بتوان در خصوص جمع آوری این سگ ها اقدام کرد.

یکتاپرست با گلایه از ادارات کم کار در این خصوص گفت: از شبکه بهداشت و درمان دنا درخواست همکاری در خصوص عقیم سازی و جداسازی سگ‌های جمع‌آوری شده مریض از مابقی داریم.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار