رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» مهدی روشنفکر کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در جمع مردم سپیدار بویراحمد حضور یافت و با آنان دیدار کرد.

 

عصر امروز ستاد مردمی مهدی روشنفکر نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستانهای بویراحمد دنا و مارگون با حضور طرفداران وی در بخش سپیدار شهرستان دنا افتتاح شد.

 

 

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستانهای بویراحمد،دنا و مارگون ابراز داشت: به همه رقبای انتخاباتی سلام و درود می‌فرستم .

 

روشنفکر تصریح کرد:همچنین من از همین تریبون با صدای بلند میگویم درود بر مخالف من .

 

وی خاطر نشان کرد: منطقه سپیدار یکی از استراتژیکی ترین و مهم ترین مناطق بویراحمد بزرگ است و این منطقه باید توسعه را بیشتر لمس کند.

 

روشنفکر به حضور مردم و طرفدارانش در مراسم افتتاحیه ستادش در یاسوج اشاره کرد وافزود: از همه شما تشکر میکنم که این حماسه را آفریدید.

 

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستانهای بویراحمد دنا و مارگون افزود:ندای وحدت ندای مبارزه با انحصار طلبی است و این ندای برادری و عبور از مرزها است‌.

 

وی گفت: ندای وحدت بازگشت به مردم است ، ندای وحدت عبور از مرزها است و امروز این نهال در گذشته به درختی تنومند تبدیل شده است.

 

روشنفکر ابراز داشت: امروز نه تنها به عنوان صدای شما در خانه ملت فریاد زدم که در گذشته اگر روزی همه از شاه می‌ترسیدند اماشاه پهلوی از جلیل و بابکان می‌ترسیدند.

 

 

 

 

 

روشنفکر ابراز داشت:از همان تریبون مجلس از ساختارهای معیوب اقتصادی از شما و حقوق شما دفاع کردم . 

 

 

وی گفت:افتخار میکنم که از حقوق این مردم دفاع کرده‌ام از بسیاری از مشکلات و نادیده گرفتن حق و حقوق آنها سخن گفتم.

روشنفکر ابراز داشت:فراری دادن نخبگان دسته کمی از ترور های دانشمندان نداشته و ندارد .

 

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستانهای بویراحمد دنا و مارگون ادامه داد:عزیزی اشاره کرد که با پیگیری قبل و امروز این حوزه از دهستان به بخش تبدیل شده است.

 

روشنفکر افزود:پشت این تربیون اعلام میکنم چون مردم به من گفته آمد و خواسته‌اند که روستاهای حوزه جلیل که در قسمت نورآباد هست به این حوزه الحاق شود که اگر همچنان و این خواسته مربوط به آن ۷۶روستا باشد تبدیل سپیدار به شهرستان اجرایی خواهد شد.

 

روشنفکر گفت:در آینده نزدیک و با پیگیری مجدانه سپیدار به شهرستان تبدیل خواهد شد.

 

وی گفت:با برنامه ریزی مسیر‌های ارتباطی حد فاصل تنگ تامرادی تا در حوزه نورآباد را مورد مطالعه قرار دادیم که از مسیر تنگ تامرادی را بتوانیم به حوزه‌های گرمسیری اتصال داده شود.

 

وی به تخصیص اعتبار برای تعریض بخش سپیدار اشاره کرد و گفت: جاده سپیدار و امامزاده علی و سادات ۷۰میلیارد تومان تخصیص داده شده که مبحث تخصیص آن انجام خواهد شد و این پروژه با جدیت به جلو خواهد رفت.

 

روشنفکر ادامه داد:از شما و مهمان نوازی تان تشکر میکنم و اگر ایران امروز سرای ماست. بویراحمد بزرگ نیز مربوط به همه ماست بنابراین زیبایی بویراحمد در این است که با شعار ندای وحدت و یکپارچه این مسیر را ادامه دهیم

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 

1402-12-04 16:33 شماره خبر : 2640 https://sobhezagros.ir/short/4A3dK 0
نظرات