رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-08-01 07:30 شماره خبر : 7892 https://sobhezagros.ir/short/NYBw1 0
گزارش؛

بیش از دو دهه از مطالبه مردم منطقه «کهله علی‌محمد خان» در خیابان سادات لنده می‌گذرد که چشم‌انتظار خدمات شهری بودند و این مطالبه مهم با اجرای جداول هدایت آب‌های سطحی پس از ۲۰ سال توسط شهرداری لنده اجرایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» پیشگیری از بحران در فضاهای عمومی شهری از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر شکل‌گیری تعاملات اجتماعی، افزایش نشاط اجتماعی، شکل‌گیری شبکه‌های اجتماعی و ارتقا وضعیت سلامت جسمانی و روانی شهروندان است.

 در میان طیف وسیع فضاهای عمومی شهری، فضاهای عمومی بستر مناسب‌تری جهت تعاملات شهروندان و درک زندگی روزمره را فراهم می‌آورد؛ اما در این زمینه مدیریت بحران و نظارت کامل بر ساماندهی فضای شهری از ضرورت است.

پاسخ شهرداری لنده به مطالبه‌ ۲۰ ساله مردم

توزیع عادلانه خدمات در شهرها یکی از فرصت‌هایی است که می‌توان توسعه شهری را ارزیابی کرد.

بیش از دو دهه از مهم‌ترین مطالبه مردم منطقه کهله علی‌محمد خان در خیابان سادات لنده می‌گذرد که چشم‌انتظار خدمات شهری هستند که متاسفانه در فصل زمستان ساکنین این محله را به دلیل قرارگرفتن در مسیر دره آبرفتی کوه حاتم مشرف بر لنده در معرض آب‌گرفتگی و جاری‌شدن گل‌ولای در منازل خود بودند.

پاسخ شهرداری لنده به مطالبه‌ ۲۰ ساله مردم

این مشکل بیش از دو دهه است که از سوی ساکنین این محله دائماً مورد پیگیری بوده که نهایتاً در این دوره از شورای شهر و شهرداری لنده با تأمین اعتبارات لازم از طریق مدیریت بحران شهرستان لنده در حال اجرا است.

پاسخ شهرداری لنده به مطالبه‌ ۲۰ ساله مردم
پاسخ شهرداری لنده به مطالبه‌ ۲۰ ساله مردم

سلمان رنجبر در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: یکی از اقدامات اساسی این دوره از شورای شهر و شهرداری لنده بحث توجه به توازن خدمات در سطح شهرلنده و شهرک‌های آن است.

شهردار لنده گفت: در بحث مدیریت بحران و رفع نقاط حادثه‌خیز و بحرانی اقدامات خوبی با همراهی فرماندار شهرستان لنده به‌خصوص با تأمین اعتبارات مدیریت بحران صورت‌گرفته است.

پاسخ شهرداری لنده به مطالبه‌ ۲۰ ساله مردم

وی تأکید کرد: یکی از مناطقی که حقیقتاً در سالیان گذشته چندان به آن توجه نشده است بحث همین کوچه‌های معروف به کهله علی‌محمد خان است که امسال شهرداری بعد از گذشت نزدیک به دو دهه با تأمین اعتبارات لازم از محل مدیریت بحران اقدام به جانمایی جداول برای هدایت آب‌های روان و سطحی در نظر گرفته شد که بیش از ۷۰درصد آن اجرایی و مابقی نیز در دست اجرا است.

رنجبر گفت: جانمایی کانال هدایت آب‌های سطحی در شهرک سرآسیاب لنده یکی دیگر اقداماتی بود که در راستای مدیریت بحران و رفع مشکل آب‌گرفتگی منازل در شهرک سرآسیاب به طول ۱ هزار و ۲۰۰ متر اجرایی شده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار