رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
پیگیری سوژه‌های مردمی؛

مشکلات راه‌های روستایی در بخش قلعه رئیسی با پیگیری‌های مداوم شهروندان همچنان چشم‌انتظار همت مسئولان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، راه همواره به‌عنوان مهم‌ترین عامل توسعه برای جامعه معرفی شده است چرا که برای پیشرفت و توسعه روستاها یک نیاز ضروری محسوب می‌شود.

متاسفانه روستاهای محروم قلعه رئیسی پس از گذشت سال‌ها چشم‌انتظاری مردم هنوز زیرسازی اولیه ندارند و فاقد آسفالت هستند و در طی این سال‌ها از طریق مسئولان اداره راهداری در سطح شهرستان کهگیلویه و استان و حتی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری شده است؛ ولی تا کنون ره بجایی نبرده است.

مشکلات روستاهای دره‌شوره و دارگنجی در قلعه‌رئیسی

خالق زاده از شهروندان روستاهای دره شوره ودارگنجی گفت: با وجود پیگیری‌های زیادی که در این سال‌ها از طریق مسئولان صورت‌گرفته است همچنان مشکلات ارتباطی این جاده‌های روستایی حل نشده است.

وی افزود: این جاده ارتباطی به طول ۱۰ کیلومتر در سال ۱۳۸۶ کلنگ‌زنی شده است که قرار بود آن زمان زیرسازی و آسفالت شود که بخشی از زیرسازی صورت‌گرفته ولی در ادامه کار این مهم به فراموشی سپرده شد.

مشکلات روستاهای دره‌شوره و دارگنجی در قلعه‌رئیسی

این شهروند روستایی گفت: اداره راه هم شانه خالی می‌کند و این در حالی است که دال اغلب پل‌های ارتباطی ساخته شده اما متأسفانه تردد از روی آنها امکان‌پذیر نیست.
یکی دیگر از شهروندان ساکن روستای دارگنجی گفت: اداره گاز مسیر جاده را حفاری کرده است و مسیر آب‌های سیلابی را به‌طرف وسط جاده هدایت کرده است.
وی افزود: جاده تا قبل از گازکشی وضعیت نسبتاً بهتری داشته است که با گازکشی برای روستاهای منطقه متاسفانه جاده ارتباطی نیز آسیب فراوان دیده است.

مشکلات روستاهای دره‌شوره و دارگنجی در قلعه‌رئیسی

 محمدی گفت: معلمینی که باید در روزهای بارانی در کلاس درس حاضر باشند به دلیل خرابی جاده و گل‌ولای در مسیر نمی‌توانند از جاده عبور کنند و کل مسیر را زیر باران باید پای پیاده طی کنند.
رئیس اداره راهداری وقت در سال ۹۰ از تأمین اعتبار ۲۲۰ میلیون‌تومانی برای تکمیل از جاده روستایی خبر داد؛ ولی تا به امروز هیچ خبری از تحقق این وعده و سایر وعده‌های مسئولان نیست که نیست.
شهروندان روستاهای دره شوره به گندم‌کار لا کوره ودارگنجی خواستار توجه بیشتر مسئولان به‌خصوص استاندار در دولت سیزدهم یعنی دولت مردمی شدند تا این مشکل چندین ساله باهمت دولتمردان سیزدهم حل شود.
انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار