رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
با پیگیری صبح زاگرس محقق شد؛

مشکلات اینترنت و آنتن‌دهی روستای محمد آباد از توابع بخش کبگیان در شهرستان بویراحمد سبب نارضایی مردمی شده بود که با پیگیری رسانه‌ای این مشکلات برطرف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»  روستای محمدآباد  از توابع شهر چیتاب در شهرستان بویراحمد قرار دارد و بیش ۵۰۰ نفر در این منطقه زندگی می‌کنند.

در طی سالیان گذشته روستای محمدآباد با مشکلاتی همراه بود که بعد از گذشت چند سال همچنان گلایه‌هایی از ادامه‌دار شدن این مشکلات مطرح شده است.

این روستا در بین شهر چیتاب، روستای چم سوخه و جوزار واقع شده است و با اینکه مناطق اطراف همگی دارای آنتن‌دهی و اینترنت هستند؛ اما روستای محمدآباد از نبود آنتن‌دهی و اینترنت رنج می‌برد.

اهالی روستا از مشکلات اینترنت گلایه‌هایی داشته و اظهار داشتند: برای دسترسی به آنتن‌دهی و اینترنت نیاز است به بالای ارتفاعات رفته تا آثاری از اینترنت در تلفن‌های همراه مشاهده شود.

در همین رابطه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: در روستاهای محمدآباد، ورمی، لیشکان و آن دسته از روستاهایی که کنار هم بودند حضور پیدا کردیم و آنتن‌دهی این روستاها به‌صورت فنی بررسی شد که مشخص شد این روستاها پوشش نامطلوب دارند.

سید محمود رادمنش گفت: اعتبار برای این روستاها اخذ شده و قرار است در سال آینده رفع مشکلات آنتن‌دهی و اینترنت این روستاها مورد حل قرار گیرد؛ زیرا در شرایط حاضر در حال برطرف‌کردن مشکلات ۵۰ روستا هستیم(سابقه خبر)

پیگیری مشکل ذکر شده سبب شد تا با گذشت حدود 2 ماه از آن، افرادی از اهالی روستای محمد آباد در گفتگو با خبرنگار ما از برطرف شدن مشکل اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه خبر دهند تا این پایگاه خبری در راستای پیگیری مطالبات مردمی بتواند گامی مثبت و اثرگذاری داشته باشد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار