رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-22 10:59 شماره خبر : 2066 https://sobhezagros.ir/short/eoPQA 0
معاون امور استان‌های شورای‌ائتلاف نیروهای انقلاب مطرح کرد:

معاون امور استان‌های شورای‌ائتلاف نیروهای انقلاب اگر مردم درانتخابات شرکت نکنند زمینه جولان اهداف دشمن فراهم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در سالن شهید ایزدپناه شهر یاسوج برگزار شد.

 

عبدالحسین روح‌الامین این نشست را یک شروع خوب برای فعالیت و خدمت دانست و گفت: در دوران پهلوی چیزی از نام انتخابات وجود نداشت و اراده حاکمان بر رای و نظر مردم اعمال می‌شد؛ در خاطرات اسدالله علم از لیست‌هایی که برای مسئولیت‌های مختلف توسط خاندان پهلوی تهیه می‌شد یاد شده است.



معاون امور استان‌های شورای ائتلاف انقلاب اسلامی با بیان اینکه با همت و تلاش دلسوزان انقلاب و نیروهای نظامی ما‌ به قدرت و اقتدار رسیده‌ایم گفت:  اقتدار و عزت امروز در کنار تجهیزات و تسلیحات مدیون نقش و اثرگذاری مردم است.


وی گفت: در حوزه انتخابات خط و مشی رهبری معظم انقلاب اسلامی را مد نظر قرار می‌دهیم و ایشان ورود زودهنگام انتخابات را در سال‌های گذشته به دلیل تغییر و تحولات، آمد و شدها به صلاح نمی‌دانستند اما در سال جاری در ابتدای سال با تاکید بر اصل چهارگانه در جهت انتخابات تاکید فرمود، این موضوع به این دلیل است که در شرایط مختلف فتنه‌های ۷۸، ۸۸ و جنگ‌ ترکیبی سال گذشته درصدد براندازی بودند اما توطئه‌ها خنثی شد.


روح الامینی ادامه داد: سعی شد در حوزه جهاد تبیین، بیان خدمات و برگزاری جلسات جمعی و چند نفره به دنبال اثربخشی و ایجاد کار تشکیلاتی باشیم تا اثرات آن در جامعه مشاهده شود.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف انقلاب اسلامی در ادامه بیان کرد: در حوزه انتخابات رسانه، ائمه جمعه و همه تریبون داران نقش مهمی دارند اما کار تشکیلاتی کاری مهم و اثر گذار است، در دور جدید فعالیت‌ها اثر خود را در حوزه مشارکت در انتخابات نشان می‌دهد و در سایت شانا برنامه‌ها و فعالیت‌ها مشخص است.

 

این فعال سیاسی به لزوم مشارکت مردم در امر انتخابات اشاره کرد و گفت: اگر مردم در این موضوع ورود نداشته باشد زمینه جولان اهداف دشمن فراهم می‌شود.

روح‌الامینی به حادثه ترور زائران گلزار شهدای کرمان اشاره کرد و گفت: این مساله نشان از اهداف والای شهید سلیمانی است و توجه جهانیان به این شهید است و مجاهدت‌های آن شهید سبب شد در جبهه مقاومت، لبنان، سوریه و عراق دشمنان سردرگم باشند.

 

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار