رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-12-12 17:58 شماره خبر : 2847 https://sobhezagros.ir/short/eoPW3 0
فرماندار لنده خبر داد:

فرماندار شهرستان لنده از مشارکت ۷۵درصدی اقشار مختلف مردم این شهرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خبرداد.

جلال دانش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، در خصوص آخرین وضعیت انتخابات در شهرستان لنده، با قدردانی از حضور باشکوه مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: اهمیت این دوره انتخابات و میزان مشارکت مردم در انتخابات از سوی دوستداران انقلاب اسلامی و دشمنان کاملاً سرنوشت‌ساز بوده است.

فرماندار شهرستان لنده گفت: تمامی فرایندهای انتخابات در شهرستان لنده با مشارکت و همدلی اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت و اهتمام ویژه اعضای شورای تأمین و نیروهای نظامی و انتظامی برای برگزاری یک انتخابات خوب فراهم شد و مردم نیز با حضور خود این مشارکت را مضاعف‌تر کردند.

دانش تأکید کرد: افراد واجدالشرایط در شهرستان لنده جهت رای به کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۰ نفر بودند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۵۴۰ نفر در انتخابات شرکت کردند.

وی افزود: میزان مشارکت مردم باتوجه‌به آرای داده شده بیش از ۷۵درصد بوده است که نشان از مشارکت خیلی خوب مردم این خطه در این دوره از انتخابات را دارد.

فرماندار شهرستان لنده گفت: در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی با کسب ۸ هزار و ۴۵۷ رای و حجت‌الاسلام رحیمی با کسب ۷۵۷ رای به ترتیب اول و دوم شدند.

وی افزود: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنده نیز به ترتیب حجت‌الاسلام سید محمد موحد با کسب ۴ هزار و ۳۹۷ رای، علی مژدهی با کسب ۳ هزار و ۳۲ رای و حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری نیز با کسب ۲ هزار و ۲۱۷ رای به ترتیب اول تا سوم شدند. 

فرماندار شهرستان لنده گفت: سلامت در انتخابات یک مسئله بسیار مهم بود که این مهم در بحث شعب اخذ رای توسط همه عوامل اعم از اجرایی و نظارت و نیروهای امنیتی در شعب اخذ رای در شهرستان با نهایت دقت اجرا شده است که باعث رضایت‌مندی همه ناظرین و بازرسین نیز شده است.

دانش در پایان گفت: از تلاش همه مردم برای خلق این حماسه دشمن‌شکن در وهله اول قدردانی می‌کنیم و از زحمات همه عوامل، هیئت‌های نظارت، اجرایی، بازرسین، عوامل برگزاری انتخابات به‌خصوص اعضای شورای تأمین و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی که بیشترین زحمات را به دوش کشیده‌اند صمیمانه قدردانی می‌کنیم و امیدواریم در جهت توسعه همه‌جانبه پیشرفت شهرستان لنده گام برداریم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار