رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/02/29 Saturday - 2024 18 May السبت ، 10 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-15 18:06 شماره خبر : 3950 https://sobhezagros.ir/short/Vd0Pz 0
اندر احوالات مدیران شهری یاسوج؛

شهردار یاسوج برای مدیریت بحران زمان بارندگی با کت و شلوار در میدان حضور پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» مدیریت بحران و حضور میدانی مسئولان در زمان بحران هایی مانند سیل، زلزله، آتش سوزی و ... از جمله موارد است که مردم از مسئولان انتظار دارند اما گاهی اوقات انتشار تصاویری از حضور برخی مسئولان در زمان بحران ها واکنش های منفی می تواند به دنبال داشته باشد.

«کت و شلوار گل آلود و خیس مدیران» این روزها در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته است و برخی با به اشتراک گذاشتن این تصاویر از حرکت‌های نمایشی مدیران انتقاد می‌کنند.

البته زحمات این مدیران را نمی‌توان نادیده گرفت اما تحت تاثیر چنین رویکردی‌ ممکن است مدیران هیجان زده رفتار کنند و این رویکرد اشتباه ‌می‌تواند سبب شود آنها وظیفه اصلی خود را فراموش کرده و گرفتار نمایش شوند.

در استان کهگیلویه و بویراحمد از این قبیل اقدامات قبلا مسبوق به سابقه بوده است و برخی مدیران سابق و فعلی از جمله شهردار سابق یاسوج نیز سابقه حضور با کت و شلوار در چنین مواقعی را داشته است. 

در روزهای اخیر فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می دهد شهردار یاسوج و برخی اعضای شورای شهر با «کت و شلوار» و زیر «بارش باران» در حال مدیریت بحران هستند؛ البته حضور میدانی آن ها قابل تقدیر است اما آیا بهتر نبود از لباس مخصوص در چنین زمان هایی استفاده شود.

دیدن مدیران با «کت و شلوار» در مواقع بحرانی این فرضیه را ایجاد می کند که اگر مدیری نداند برای رفتن زیر باران در آب و گل نیازمند لباس مخصوص و چکمه است و برای تهیه آن ها پیش بینی نکند برای بحران‌های بزرگتر و پیچیده‌تر تکلیفش از قبل روشن است.

در ادامه نمونه‌هایی از این دست مدیران را مشاهده می‌کنید:

مدیران «کت شلواری» در حال مدیریت باران!
مدیران «کت شلواری» در حال مدیریت باران!
مدیران «کت شلواری» در حال مدیریت باران!
مدیران «کت شلواری» در حال مدیریت باران!

یکی از نمونه‌های مناسب پوشش در زمان مدیریت بحران مربوط به حسین کلانتری استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد است. 

مدیران «کت شلواری» در حال مدیریت باران!
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار