رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛ بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه وبویراحمد و آیین تجلیل از دستگاه‌ها و مدیران برتر استان در سالن همایش‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این همایش گفت: نمیتوان عملکرد خوب بانک های را نادیده گرفت، در جلسه‌ ای که با رییس جمهور داشتیم مستقیم مشکلات استان و پروژه ها را مطرح کردم، که این ارتباط بین استاندارها و رییس جمهور پس از انقلاب بی سابقه است.

احمدزاده بیان کرد: از همه دستگاه‌های دولتی میخواهم با هم متحد باشید و اختلافات را کنار بگذارید، اختلافی اگر هست باید در استانداری حل شود و به جراید کشیده نشود.

وی با بیان اینکه استان ما امن ترین استان کشور است گفت: این امنیت را مرهون خون شهدا هستیم، باید قدر این شرایط را بدانیم. بی سابقه ترین اعتبارات در طول انقلاب به استان تخصیص داده شده است.

استاندار بیان کرد: بیش از ۳ هزار میلیارد تومان از سفر اول رئیس‌جمهور به استان گسیل شده است که تا کنون بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان از کمک های دولت به استان پرداخت شده است، در سفر اخیر وزیر فرهنگ ارشاد با پردیس سینمایی مرکز استان موافقت شد.

احمد زاده افزود: در بیت رهبری که روز گذشته در محضر مقام معظم رهبری بودیم از وزرا دعوت کردم به استان ما سفر کنند که اینها خود آورده به همراه دارد که در این بین ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای سرمایه گذاری تخصیص داده شده است.

وی گفت: نباید استعلام یک پروژه تحول ساز بیش از یک ماه طول بکشد، مدیران خو باید پای کار بیاییند، نباید سرمایه گذار را دلسرد کرد، خود رییس جمهور بر تسهیل امور برای سرمایه گذاران تاکید دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه انتظار دارم همه مدیران پای کار باشند گفت: ضد انقلاب در کمین ضربه زدن به دولت است، همانگونه که رییس جمهور فرمود، رشد اقتصادی حاصل شده است، مدیران دولت باید تمام قد پای کار باشند، کنار هم باشند، به مردم گزارش دهند، در تریبون های نماز جمعه گزارش کار خود را به مردم ارائه دهند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی و سپاه فتح استان گفت: برخی دستگاه ها در مجموعه دولت نیستند اما نقش کلیدی در پیشبرد برنامه های دولت در استان دارند.

 

گفتنی است در پایان از مدیران و دستگاههای برتر تجلیل شد و همچنین کارمندان نمونه ادارات نیز معرفی و تحلیل شدند.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

نظرات