رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-17 10:00 شماره خبر : 2002 https://sobhezagros.ir/short/VlzBo 0
داغ‌های انتخاباتی؛

شایعاتی در فضای مجازی در خصوص دو نماینده فعلی استان کهگیلویه و بویراحمد که داوطلب نمایندگی مجلس دوازدهم هستند، مبنی بر تایید صلاحیت مشروط منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» شور و تنور انتخابات مجلس دوازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس از سوی هیئت نظارت بر انتخابات کشور و تایید صلاحیت ۳ نماینده کنونی مجلس داغ‌تر شده و فضای انتخاباتی این استان را وارد مرحله جدیدی کرده است.

 

هر چند در همه حوزه‌های انتخابیه تایید و رد صلاحیت‌ها اعلام شده اما این مساله در فضای حقیقی و مجازی مورد تحلیل قرار گرفته و باعث شایعاتی در خصوص وضعیت تایید صلاحیت برخی از داوطلبان به خصوص دو نماینده فعلی این استان شده است.

 

شایعاتی در فضای مجازی در خصوص دو نماینده فعلی استان کهگیلویه و بویراحمد که داوطلب نمایندگی مجلس دوازدهم هستند، مبنی بر تایید صلاحیت مشروط منتشر شده است.

 

در همین راستا رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگاران در رابطه با این شایعه گفت: داوطلبی که صلاحیتش تایید می شود شرطی ندارد.

 

جوکار اظهارکرد: شایعات تایید صلاحیت به شرط تایید مدرک تحصیلی و تغییر حوزه انتخابیه دو داوطلب نمایندگی مجلس دوازدهم در این استان اصلا صحت ندارد و چنین چیزی نیست.

 

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در در این خصوص گفت: چیزی تحت عنوان تایید مشروط در قانون وجود ندارد و تایید صلاحیت این دو نماینده استان به آنها اعلام شد.

 

وی افزود: تایید صلاحیت مشروط این دو نماینده استان اصلا صحت ندارد و چه شرطی در کار نیست.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار