رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
درگفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

رئیس مرکز بهداشت شهرستان چرام در خصوص دلایل تاخیر افتتاح بیمارستان شهرستان چرام و آخرین وضعیت رشد و توسعه آن توضیحاتی داد.

به گزاش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» توجه به مقوله درمان و راه‌اندازی مراکز درمانی و بیمارستانی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد کمک قابل‌توجهی به مردم شهرستان‌ها خواهد داشت تا امورات درمانی آنها در خود شهرستان پیگیری و دنبال شود و از مهاجرت به دیگر مناطق استان که با هزینه و خطرات مختلف همراه است نیز جلوگیری شود.

در کنار این موضوع بیمارستان شهرستان چرام حدود ۱۰ سال روند ساخت آن دنبال شده و در این سال‌ها شهروندان این شهر ‌و‌ مردم شهرستان چشم‌انتظار افتتاح و بهره‌برداری از آن هستند.

این بیمارستانهم اکنون روند رشد بخش‌های مختلف آن در حوزه زیرساخت و تجهیزات را طی می‌کند و در سفر اول ریاست‌جمهوری ۲۰ میلیارد تومان برای آن تخصیص پیدا کرد.

انتظارات مردمی برای بهره‌برداری از این پروژه درمانی در چرام در طی این ۱۰ سال تا امروز ادامه داشته است و به دلیل اهمیت موضوع سلامت و درمان می‌بایست تلاش‌های بیشتری برای به سرانجام رساندن آن دنبال شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان چرام در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس گفت: بیمارستان چرام در سالیان گذشته در حدود ۳ الی ۴ چهار سال تعطیل بود و با اینکه هم‌زمان با بیمارستان باشت کلنگ‌‌زنی شد، بیمارستان باشت به اتمام و بهره‌برداری رسید؛ اما این مشکلات در چرام سبب شد تا روند اتمام به پایان نرسد.

حسین جعفری با بیان اینکه با استقرا دولت جدید و تلاش‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج فاز اول بیمارستان چرام به مناقصه رفت گفت: بعد از مناقصه این بیمارستان پیمانکار جهت شروع فاز اول انتخاب شد و شروع کار ادامه پیدا کرد.

وی ادامه داد: در شرایط حاضر فاز اول بیمارستان چرام ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در بازدیدی که توسط معاون توسعه دانشگاه بر روی این پروژه صورت گرفت مقرر شد پیمانکار در سریع ترین زمان ممکن این فاز را تکمیل کند.

جعفری ادامه داد: اعتبار برای فاز دوم در دور دوم سفر ریاست‌جمهوری  پیش‌بینی شد؛ اما طبق قانون باید فاز اول بیمارستان تکمیل و تحویل داده شود تا فاز دوم شروع شود.


انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار