رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-27 15:43 شماره خبر : 345 https://sobhezagros.ir/short/N3l74 0
فرمانده سپاه فتح:

فرمانده سپاه فتح گفت: در حوزه فکری، روحی و روانی امروز ضرورت دارد افرادی از مرزهای فکری و عقیدتی حفاظت و صیانت کنند که این کار بر عهده فعالان فضای مجازی است.

به گزارش صبح زاگرس، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه امروز یک فعال فضای مجازی وظیفه دارد که از این انسجام درونی محافظت کند، افزود: مقام معظم رهبری در زمینه امنیت ملی کشور نیز تاکید ویژه‌ای داشتند که بخشی از امنیت ملی در همه کشورها مساوی است و برخی از کشورها نیز از امنیت ملی نسبی برخوردار هستند.



وی تصریح کرد: ما زمانی که از امنیت ملی حرف می‌زنیم به این معناست که ارزش‌ها و اعتقاداتی که به آن باور داریم اگر مورد خدشه و تهدید واقع شوند، می‌گوییم امنیت ملی ما به خطر افتاده است.



سردار خرم دل خاطرنشان کرد: مرزها یکی از ارزش‌های ملی ما است و دشمن در اغتشاشات سال گذشته برنامه داشت که کشور را به هفت قسمت تقسیم کنند و باید بدانیم مرز و سرحدات برای ما بسیار مهم و ارزشمند است.

 


فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مرز، دین، مذهب رسمی، نظام ولایی و ... از ارزش‌های این کشور، ملت، انقلاب و نظام محسوب می‌شوند و ما وظیفه داریم از این ارزش‌ها دفاع کنیم.



وی تاکید کرد: دفاع در حوزه امنیت ملی منحصر به این موضوع نیست که سردار حکمتیان با رزمندگان سلحشور تیپ ۴۸ فتح فقط در مرز از مرزها پاسداری کنند، که این بخشی از کار است بلکه در حوزه فکری، روحی و روانی امروز ضرورت دارد افرادی از مرزهای فکری و عقیدتی حفاظت و صیانت کنند که این کار بر عهده فعالان فضای مجازی است.


سردار خرم دل ضمن تاکید بر اینکه فعالان فضای مجازی نباید خود را دست کم بگیرند، افزود: اگر ذره‌ای به جایگاه، وظیفه و رسالتی که امروز بر عهده داریم تفکر کنیم، متوجه می‌شویم که در چه موقعیتی قرار داریم.



فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب «جمهوری اسلامی در حال نزدیک شدن به قله بوده» و این شعار و رجزخانی نیست، بلکه ما واقعا در حال نزدیک شدن به قله هستیم و دنیای غرب با همه هیمنه پوشالی خود، در حال فروپاشی است.



وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران برای خود تعیین تکلیف می‌کند، افزود: همه تمدن‌ها تدریجی شکل می‌گیرند، به صورت تدریجی نیز فرو می‌پاشند و امروز ما شاهد افول غرب هستیم.



سردار خرم دل بیان کرد: برخی‌ها فکر می‌کنند که آمریکا صرفاً با دین مخالفت می‌کند که این یکی از شئون مخالفت است، امروز اگر می‌بینیم جهان غرب با نظام جمهوری اسلامی مخالفت دارد یکی از عوامل اصلی آن استقلال کشورمان است.



فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز مستقل‌ترین کشور در دنیا بوده و آمریکا از این می‌ترسد که این موضوع برای دیگر کشورها الگو شود، همچنان که ما امروز شاهد این الگو شدن در کشورهای یمن، سوریه، لبنان، فلسطین و ... هستیم که همه این‌ها به برکت مقاومت‌های صورت گرفته است.


وی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی از مرحله بازدارندگی در حوزه نظامی گذشته و اگر تهدیدی صورت گیرد، حتماً مورد هدف قرار می‌گیرد و این نشانه شکوه و عظمت جمهوری اسلامی ایران است که باید آن را قدر بدانیم.



سردار خرم دل ادامه داد: هرچند برای نزدیک شدن به قله سختی‌هایی وجود دارد که تحریم‌ها، فشارها تهدیدها بخشی از هزینه‌هایی است که در حال تحمل آن هستیم.



فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مهم این است که با صلابت در حال پیشروی هستیم و شما به عنوان فعالان فضای مجازی رزمنده این میدان و جنگ نرم هستید و در این مسیر با صلابت و هوشمندی فعالیت لازم را داشته باشید.

وی گفت: اگر بخواهیم در حوزه فضای مجازی عالمانه فعالیت داشته باشیم، باید از لحاظ فکری، عقیدتی، تاریخی و... سواد خود را افزایش دهیم، چون قصد داریم به جامعه هدف اطلاعات را انتقال دهیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار