رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-09-03 11:48 شماره خبر : 1398 https://sobhezagros.ir/short/V5YBV 0
مسئول امور بسیج درستاد کل نیروهای مسلح:

مسئول امور بسیج درستاد کل نیروهای مسلح گفت:فرهنگ ‌بسیجی باعث بوجود آمدند گروههای مقاومت همچون حماس شد که ارتش تا دندان مسلح مثل رژیم صهیونیستی را از پا درآورده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، سرتیپ دوم بادپر مسئول امور بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح در نمایش اقتدار بسیجیان  یاسوج با تبریک هفته بسیج گفت:انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام راحل بر سه پایه بنیان گذاری شد.

وی ابراز داشت: ابتدا دین مبین اسلام به عنوان محور همگرای ملت ایران، دوم رهبری حکیمانه حضرت امام(ره) و سوم حمایت ملت بزرگ ایران از امام راحل بود.

مسئول امور بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: افتخار می کنم که بگویم مردم استان کهگیلویه وبویراحمد مردمی ولایت مدار هستند و به حمد خدا در عرصه های گوناگون از ولایت حمایت کرده اند.

بادپا بیان کرد: انقلاب اسلامی هدیه الهی به ملت ایران بود و خداوند ملت ایران را انتخاب کرد تا حکومت اسلامی شکل بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی دراوج استکبار جهانی غرب و شرق شکوفا شده است،ابراز کرد:ما می توانیم بگویم، ما ملتی هستیم که می توانیم مقدمات ظهور را فراهم کند و می توانیم به خود ببالیم که ما در عصری هستیم که امام راحل انقلاب کرد.

بادپر گفت: شروع انقلاب اسلامی با حرکت پر شور مردم آغاز شد و در ابتدای انقلاب ما با جلوگیری از تجزیه در برابر گروه های تروریستی در غرب ایستادیم.

مسئول امور بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح ادانه داد: فتح لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام باعث عصبانیت دنیای استکبار شد و معجزه طوفان شن شکل گرفت.

وی گفت: امام راحل با دستور شکل گیری بسیج مستضعفین شروع بسیج در ایثار و شهادت را آغاز کرد.

بادپر بیان داشت: حضور بسیج  در جنگ هشت ساله باعث شد سرنوشت جنگ تغییر کند و اگر بسیج در دفاع مقدس نبود معلوم نبود سرنوشت جنگ چه می شد.

وی  با بیان اینکه بعد از دفاع مقدس برخی از ساده لوحان می گفتند جنگ تمام شده، دیگر به بسیج نیازی نداریم، گفت:امام با قاطعیت جلو این فکر ساده لوحانه را که برخی می گفتند را گرفت.

او گفت: امروز ما باید مطمئن باشیم که مسیر خود را می شناسیم و باید برای جمهوری اسلامی از تمام ظرفیت های خود استفاده کنیم.

بادپر اذعان داشت: امروز بسیج دارای فرهنگ تلاش، کار و تمام عرصه های انقلاب است و این فرهنگ به تمام دنیا صادر شده است.

وی تصریح کرد: اگر امروز شاهد مقاومت در غزه هستیم این نشأت گرفته از فرهنگی بسیج است و حماس بسیجیانی هستند که برای دفاع از ناموس و کشور خود می جنگندند.

 فرهنگ بسیجی باعث تشکیل حماس شد

وی ادامه داد: فرهنگ ‌بسیجی باعث بوجود آمدند گروه چون حماس شده است که یک ارتش تا دندان مسلح مثل رژیم صهیونیستی را از پا درآورده اند.

بادپا با تأکید براینکه آنچه که امروز شما در غزه شاهد هستید یک رسوای بزرگ برای حقوق بشر است و سکوت آمریکا و اروپا در برابر خون های به ناحق ریخته شده در غزه باعث می شود تا ماهیت رژیم صهیونیستی در دنیا برای همه مشخص شود که چقدر کودک کش هستند،گفت:امروز تانک های مرکاوا که یکی از پیشرفته ترین تانک های جهان است در فاصله ۴۰ روزه بیش از ۳۰۰ تا از تانک های این رژیم توسط حماس نابود شده است.

وی بیان داشت: راهپیمایی مردم دنیا در دفاع از مردم مظلوم فلسطین بی نظیر است.

سرتیپ دوم بادپر خاطر نشان کرد: هیچ کسی باورش نمی شد در دنیای رسانه ای غرب اینچنین مردم دنیا برای دفاع از مردم غزه به خیابان ها آمدند.

 بیزاری دنیا از رژیم صهونیسیمی

مسئول بسیج در ستاد کل نیرو های مسلح افزود: روزی کسی نمی توانست در خصوص این رژیم صحبت کند اما امروز تمام مردم دنیا در سراسر از این رژیم جعلی بیزاری می جویند.

وی گفت: برخی ها می گویند چرا ایران نمی رود و در غزه نمی جنگد، ابتدا میگوییم که حماس نشعت گرفته از فرهنگ بسیجی است و امروز مردم غزه به خوبی از خود دفاع می کنند.


او افزود: امروز می بینیم پایگاه های آمریکا در عراق و سوریه مورد حمله نیروهای مقاومت است.

هژمونی آمریکا شکست خورده است
مسئول بسیج در ستاد کل نیرو های مسلح اذعان داشت: زمانی کسی جرآت مقابله و درگیری با آمریکا را نداشت، اما امروز آن هژمونی آمریکا در دنیا شکسته شده است و دیگر در تمام دنیا کسی از آمریکا نمی ترسد.

سرتیپ دوم بادپر گفت: امروز انقلاب اسلامی ناجی دنیا است و هیچ کسی در دنیا مثل ایران حامی حقوق بشر نیست.

وی ادامه داد: وقتی خون کودکان غزه ریخته می شود آیا آمریکا می تواند از حقوق بشرصحبت کند.

وی گفت: دربیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پایان داعش را اعلام کرد.

بادپر افزود: جالب است آمریکا میگوید ایران را به دخالت در انتخابات خود متهم می کند.

مسئول بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: امروز همه ما باید تکلیف خود را بدانیم و خدمت به مردم که می تواند باعث حکومت مهدی موعود شود از افتخارات بسیج است.

خدمت به مناطق محروم از افتخارات بسیج است

وی‌گفت: خدمت در روستا های محروم از افتخارات و برگ زرین در خاطرات بسیج است.

مسئول بسیج در ستاد کل نیرو های مسلح بیان داشت: نگاه ما باید به نگاه رهبر معظم انقلاب باشد و ذهن خود را با پس زمینه دهنی رهبری گره بزنیم تا ما به عنوان بسیجی جان فدای این ملت و رهبری هستیم.


بادپا گفت: تلاش کنیم تا با استفاده از ظرفیت ها استان را بسازیم و از ظرفیت دولت برای بهبود وضعیت استان استفاده کنیم و به در پناه حضرت مهدی(عج) به وظیفه بسیجی بودن خود در برابر این مردم غیور را ادا کنیم.

وی گفت: بسیج باید همیشه پای کار باشد که این کشور تمامی ناهمواری ها و مشکلات را پشت سر بگذارد.

 

انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار