رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
با انصراف یوسفی ازحضور در شورای شهر؛

در جلسه امروز شورای شهر یاسوج ، مراسم معارفه و تحلیف عضو جدید این شورا برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛ بدنبال انتخاب کیوان آشنا به عنوان شهردار یاسوج و دعوت از اسماعیل یوسفی به عنوان نفر اول علی البدل انتخابات شورا که با استعفای وی همراه بود دعوت از نفر دوم منتخب علی البدل در دستور کار قرار گرفت.

بعد از این استفا و در اولین جلسه بعد از آن ،ظهر امروز محمدرضا آریا با حضور در جلسه شورای شهر یاسوج ، رسما آمادگی خود را در خصوص فعالیت در شورای شهر اعلام کرد .

رییس شورای شهر یاسوج در این جلسه گفت ؛کیوان آشنا به عنوان شهردار انتخاب شدند که طبق قانون فرمانداری با دعوت از نفر اول علی البدل برای حضور در شورا دعوت کردیم.

فرشید احمدی کیش گفت ؛  نفر اول علی البدل ،یوسفی از افراد مردمی و مدیر خوشنام شهر بودند با حضور در شورا و ارائه استعفانامه بنا به دلایلی که برای ما محترم هستند از حضور در شورا انصراف دادند.

احمدی کیش گفت : بدنبال اعلام کناره گیری یوسفی ،طی نامه ای مجدد از فرمانداری درخواست کردیم که نفر دوم علی البدل حضور پیدا کنند که امروز محمدرضا آریا نفر دوم به شورای هر دعوت شدند که امیدواریم با توجه به تخصص و تجربه ایشان بتوانیم با تعامل ، همدلی و خردجمعی گام مهمی در مسیر توسعه شهری و کمک به کاهش مشکلات شهر برداشته شود .

در این جلسه متن سوگندنامه محمدرضا آریا عضو جدید شورای شهر یاسوج توسط سید هدایت اکبری در صحن شورا قرائت شد و آریا رسما فعالیت خود در شورا را آغاز کرد .

 

انتهای پیام

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار