رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/07/03 Tuesday - 2024 24 September الثلاثاء ، 21 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مدیرکل مدیریت بحران استان خبر داد:

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از صدور هشدار سطح قرمز بارندگی در استان خبر داد.

علیرضا نیک‌روز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: در ابتدا هشدار سطح نارنجی بارندگی در استان صادرشده بود اما اکنون این وضعیت به قرمز تغییر پیدا کرده است و این وضعیت تا پایان روز دوشنبه در استان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون همه راه‌های مواصلاتی استان باز است و مشکلی برای تردد وجود ندارد با توجه به بارندگی‌های گذشته احتمال ریزش کنار جاده‌ها وجود دارد نیاز است مسافران و مهمانان و مردم احتیاط لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به تشکیل جلسه ستاد بحران بیان کرد: وظایف دستگاه‌ها در این جلسه مشخص شد، همه دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز اعلام آمادگی کردند از این نظر مشکل خاصی وجود ندارد.

نیک‌روز افزود: در بارندگی‌های اخیر آب‌گرفتگی معابر و سیلاب‌هایی داشتیم اما خسارت جدی وارد نشده و گزارش خاصی به دستمان نرسید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با توصیه به مردم استان گفت: مردم خودمراقبتی را جدی بگیرند و با توجه به طغیان رودخانه‌ها از حضور در کنار رودخانه‌ها پرهیز کنند، با توجه به شرایط آب و هوایی و امکان مه‌آلود شدن مسیر‌های اصلی و فرعی تا پایان شرایط جوی مسافرت را به تعویق بیندازند و کوهنوردان از صعود به کوه نیز خودداری کنند.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار