رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/17 Monday - 2024 06 May الاثنين ، 27 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-05 10:47 شماره خبر : 3724 https://sobhezagros.ir/short/VW1P2 0
جزئیات نشست شورای اداری چرام؛

نشست شورای اداری شهرستان چرام با محوریت برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» صبح امروز نشست شورای اداری شهرستان چرام با حضور فرماندار، امام‌جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مدیران دستگاه‌های اجرایی با محوریت برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان چرام در این جلسه بابیان اینکه مهم‌ترین رخداد فرهنگی و اجتماعی به‌زودی در شهرستان برگزار می‌شود، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید پای‌کار باشند و اجرای برنامه‌های مربوط به اجلاسیه شهدای شهرستان باید در اولویت کاری باشد.

سید عبدالرحمان توفیقیان بابیان اینکه باید حس شهدایی در سطح شهرستان ایجاد شود، افزود: مسئولان کمیته‌های چهارده‌گانه باید پیشرفت کارها و عملکرد خود را به‌صورت هفتگی به فرمانداری ارسال کنند.

وی بابیان اینکه در رابطه با اجلاسیه شهدای شهرستان هیچ کم‌کاری از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست، گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی کمبودهای مهمانسراهای خود را برطرف کنند تا در زمان برگزاری اجلاسیه در بحث تأمین مهمانسرا مشکلی نداشته باشیم.    

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام در این برنامه گفت: اجلاسیه شهدا حرکتی فرهنگی است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با استکبار که امیدوارم برای برگزاری بهتر این اجلاسیه همه عزیزان پای‌کار باشند.

آخرین اخبار از برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان چرام

سرهنگ مصطفی اقبالی پور افزود: ما باید برای معرفی شهدا به‌عنوان نماد ایثار و شهادت از همه فرصت‌ها استفاده کنیم تا جوانان امروزی باروحیه شهادت‌طلبی جوانان دیروز بیشتر آشنا شوند و ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

وی بابیان اینکه مهم‌ترین هدف اجلاسیه شهدا گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده است، عنوان کرد: امیدوارم کاری بزرگ و شایسته در سطح شهرستان انجام شود پس باید از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری بهتر این اجلاسیه استفاده کنیم. 

اقبالی پور بابیان اینکه باید تمام‌کارهای ما در راستای استقبال از اجلاسیه شهدای شهرستان باشد، تأکید کرد: با توجه به اینکه وقت چندانی تا برگزاری اجلاسیه نداریم باید کمیته‌های چهارده‌گانه در روند اجرایی کارها را تسریع بخشند و مسئولان کمیته‌ها در برنامه‌ریزی دقت بیشتری داشته باشند و به‌صورت میدانی پای‌کار باشند. 

حجت‌الاسلام سید نورالله افشار مسئول کمیته طلاب و روحانیون در این جلسه گفت: جلسه‌ای با طلاب شهرستان برگزار و مصوبات خوبی در زمینه همکاری جهت تشویق و ترغیب مردم برای شرکت در اجلاسیه داشتیم.

امام‌جمعه چرام افزود: قرار شد که خاطرات شهدای روحانی شهرستان با همکاری حوزه نمایندگی ناحیه مقاومت جمع‌آوری شود و تصمیم گرفته شد با هماهنگی سازمان تبلیغات همه موکب داران برای اجلاسیه شهدای شهرستان پای‌کار باشند.

آخرین اخبار از برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان چرام

مسئول کمیته ورزش و جوانان در این برنامه بابیان اینکه بحث آماده‌سازی استادیوم ورزشی را شروع کردیم، گفت: داخل ورزشگاه در حال آماده‌سازی هستیم و بحث رنگ‌آمیزی بیرون استادیوم نیز در حال انجام است.

رمضانی بابیان اینکه آب شرب استادیوم قطع است که امیدوارم با همکاری آب و فاضلاب شهرستان بتوانیم در اسرع وقت این مشکل را مرتفع کنیم، افزود: کارهای پیست کنار ورزشگاه نیز در حال انجام است و تا چند روز آینده به پایان می‌رسد.

دانشی مسئول کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی در این جلسه گفت: طرح زندگی با آیه‌های قرآنی، محفل انس با قرآن، همایش حجاب و عفاف و همچنین مسابقات ورزشی دانش‌آموزی را در راستای استقبال از اجلاسیه شهدای شهرستان برگزار کردیم

وی افزود: در هفته معلم برنامه دیدار با خانواده شهدا و نشر وصیت‌نامه شهدا در مدارس شهرستان از دیگر برنامه‌های استقبال از اجلاسیه شهدای شهرستان بود.

شهردار چرام بابیان اینکه در راستای استقبال از اجلاسیه شهدای شهرستان موزاییک فرش پیاده‌روی ورودی و مرکز شهر را در دستور کار قرار دادیم، گفت: اجرای پروژه مهمانسرا را تسریع دادیم که امیدوارم به‌زودی به بهره‌برداری برسد.

حمزه بازی بابیان اینکه بحث روشنایی تندیس‌ها را در برنامه داریم، عنوان کرد: تعداد 137 پرچم به تعداد شهدای شهرستان خریداری و در مسیر ورودی تا محل برگزاری اجلاسیه نصب می‌شود.

آخرین اخبار از برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان چرام

وی بابیان اینکه فضاسازی میدان عصر عاشورا را در دستور کار داریم و برنامه‌ریزی‌شده که این میدان به‌صورت خوبی تزئین شود، گفت: تعریض خیابان جلوی استادیوم ورزشی در حال اجراست و قرار داد موزاییک فرش پیاده‌روی جلوی محل برگزاری اجلاسیه بسته شده و قرار است عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز شود.

سرهنگ خلیلی مسئول کمیته امنیت و حفاظت گفت: با توجه به اهمیت بحث امنیت پس از تشکیل این کمیته بلافاصله اجرای مصوبات در دستور کار قرار گرفت و همه مقدمات برای بحث تأمین امنیت اجلاسیه فراهم شده است.

وی افزود: گیت‌های ورودی و خروجی را پیش‌بینی کردیم و محل مناسبی را برای پارکینگ خودروهای میهمانان مشخص کردیم.  

خلیلی بابیان اینکه پلیس راهور در روز اجرای اجلاسیه به‌صورت آماده‌باش هستند و بحث ترافیکی را مدیریت می‌کنند، ادامه داد: پیش‌بینی کردیم که موکب شهدای فراجا را برای پذیرایی از میهمانان عزیز راه‌اندازی کنیم.

پراهام مسئول کمیته جمع‌آوری آثار شهدا و تکریم ایثارگران گفت: چندین جلسه با حضور معاون فرهنگی ناحیه مقاومت و چندین جلسه دیگر با سایر مسئولان کمیته‌ها داشتیم و برای سرکشی از خانواده شهدا در حال برنامه‌ریزی هستیم.

مسئول کمیته رسانه و هنری گفت: چند نفر از هنرمندان شهرستان را مشخص کردیم که در زمان برگزاری اجلاسیه کارهای هنری خود را به نمایش بگذارند و به همچنین نقاشی و طراحی شهدا را داشته باشند. 

سید محمد تقوی بابیان اینکه قرار است که به‌زودی نشست با خبرنگاران برای پوشش اجلاسیه شهدای شهرستان برگزار کنیم افزود: خانواده شهدای هنرمند شهرستان را شناسایی و قرار است که تا قبل از برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان با آن‌ها دیدار داشته باشیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار