رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، شمیم عطر شهیدان آسمانی در شهر چرام وزیدن گرفت و قهرمانان حماسه آفرین دوران دفاع مقدس میهمان مردم مومن و متدین شهر چرام شدند و چشم و دل مردم این دیار با مسافران بهشتی روشن شد.

در این ایام فاطمیه قهرمانان وطن، همان‌هایی که با سربند «یا فاطمه الزهرا» به دل خطر زدند و صف شکنانه در جبهه‌های دفاع از میهن و اسلام، درس ایثار و شهادت را به یادگار گذاشتند، آمدند تا نشان دهند که یاد و راه شهدا برای همیشه در دل ملت ایران زنده است.

از ابتدای صبح اقشار مختلف مردم چرام در کنار خانواده‌های شهدا و جمعی از مسئولان در ورودی شهر تجمع کرده بودند تا در استقبال فرزندان سرافراز خود سنگ تمام بگذارند و به گل‌های پرپر این مرز و بوم شاخه‌ها و دسته‌های گل را هدیه کنند.

مردم قدرشناس شهر چرام که خود در مقاومت و پایداری زبانزد هستند رشادت‌ها و جانفشانی‌های جوانان مخلص خویش را فراموش نکرده‌اند و همه امروز میزبان پیکر پاک سه شهید گمنام تازه تفحص شده بودند تا گرد و غبار تابوت شهیدان را توتیای چشم خویش کنند.

برنامه استقبال از شهدای گمنام در میدان فرشته ساعت 9 صبح انجام و مردم مومن شهر چرام تابوت های حامل پیکرهای پاک شهدای گمنام را بر روی دستان خود تا مصلی حضرت ابوطالب این شهر حمل کردند و چرامی ها با حضور پر شور و شعور خود آمده بودند تا با شهدا و آرمان های شهدا عهد و بیعتی دوباره ببندند.

نظرات