رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-12-11 08:57 شماره خبر : 2811 https://sobhezagros.ir/short/4x9bd 0
استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

استاندار گفت: خوشبختانه در کل استان در نزدیک‌ترین مکان به منازل صندوق ها مستقر هستند وصندوقهای سیار طبق زمان بندی ارسال می‌شوند و تا پایان انتخابات شرایط رای دادن فراهم هست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، سید علی احمدزاده  به شرایط آغاز رای گیری در استان اشاره کرد و گفت: شرایط برقراری انتخابات در کلیه بخش ها استان آماده شده و در راس ساعت مقرر آغاز شده است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: منتظر بودیم که رهبر معظم  انقلاب مثل همه سال ها حضور پیدا کنند و رأیشان را به صندوق بیندازند تا آغاز گر این حماسه جدید باشیم.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب برای حضور باشکوه در انتخابات اشاره کرد و افزود: رهبری فرمودند در کار خیر سبقت بگیرد و جلو بیفتید و در کار خیر حاجت استخاره نیست.

احمد زاده به حضور مردم در ساعات اولیه برای حضور برای رای دادن اشاره داشت و بیان کرد: به مردم استان توصیه میکنم در ساعات اولیه آغاز انتخابات برای رای دادن حضور پیدا کنند .

احمدزاده گفت:رهبری فرمودند در کار خیر حاجت استخاره نیست، عزیزانی که مردد هستند جای تردید نیست بحث جمهوریت است که مربوط به همه شماست.

استاندار ابراز داشت:این مظهر جمهوریت است که با حضور در انتخابات پای حکومت و کشورمان بایستیم و باید تجلی پیدا کند.

احمدزاده با تاکید براینکه قهر با صندوقهای رأی  گره ای از مشکلات باز نمی‌کند گفت: حکومت با حضور مردم مقدر است و این حضور می‌تواند قدرت نظام را در جهان نشان دهد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در کل استان در نزدیک ترین مکان به منازل صندوق ها مستقر هستند وصندوقهای سیار طبق زمان بندی ارسال می‌شوند و تا پایان انتخابات شرایط رای دادن فراهم هست.

احمدزاده ابراز داشت: صندوق ها در همه مناطق مستقر هستند  و شاهد انتخاباتی با شکوه خواهیم بود و برآورده ها که از فیلم های که در زمان انتخابات در حال پخش است نشان از سرآمدی استان ما بوده که همیشه حماسه آفرین بوده آند .
 
وی گفت:امروز انتظار داریم که همه آنهایی که واجد شرایط هستند بیایند و رای دهند و پرچم استان ما همیشه بالا بوده و این مردم نجیب همیشه با شکوه و صلابت حضور داشته اند.

استاندار با تقدیر از شور انتخاباتی در استان با کمال امنیت گفت:از این شورانتخابات متشکرم و از همه نامزدها که باعث ایجاد شور شدند تشکر میکنم؛ شور و شعور این استان مایه افتخار شد که نشان دهنده عظمت مردم و در صحنه بودن آنها است که از یکایک آنها سپاسگزارم.

احمدزاده ابراز داشت: از رسانه ها که برای آرامش و امنیت انتخابات  تلاش کردند و این شکوه را به نمایش گذاشتند نیز تقدیر و تشکر میکنم  و امروز حضور مردم در صحنه دلگرمی برای همه است .

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار