رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تدفین و تشییع شهید خوش نام که صبح امروز یکشنبه ۲۶ آذرماه بر دستان مردم شهر یاسوج تشییع شد گفت : مردم استان چند روز میزبان شهدای گران‌قدر بودند شهدایی که خانواده‌ آنان منتظر بازگشتشان هستند، مردم در همه شهرهای استان با حضورشان قدردانی کردند ما نیز قدردان این مردم هستیم، اگر عزتی هست به دلیل وجود نازنین این شهداست، بخاطر شهدایی است کا در نزد خدا منزلت دارند .

احمدزاده افزود: امروز در این روز که روز شهادت شهید گمنام تاریخ حضرت فاطمه(س)  است این سه شهید نیز بر دستان مردم تشییع شد، در تهران نیز چند شهید تشییع میشود، یکی از شهدا به خواب خواهر خود رفته و گفته یکی از شهدایی که فردا تدفین می شود من هستم، هرکسی فردا بیاید شفاعتش را می کنم شهدا ما را خواسته اند که دست مان را بگیرند، پشتیبان رهبر شهدا و پشت سر شهدا باشید.

وی گفت: مایه افتخار است که چندین شهید گمنام در استان دفن هستند افتخار می کنیم یک چراغ هدایت از این به بعد در استانداری هست از این به بعد یک زیارتگاه در استانداری داریم قدر بدانیم جایگاه این شهید را حفظ کنیم، از شهدا بخواهیم دستمان را بگیرند، از کنارشان هم عبور کنیم نیم‌نگاهی به ما خواهند کرد، شهدا زنده هستند نگاه شان برای ما رحمت است.

استاندار بیان کرد: طی برنامه حرم تا حرم دو شهید دیگر از استان خارج شده و در استانی دیگر تدفین می‌شود.

 

در ادامه نماینده ولی فقیه در استان گفت: شهدا سالهای سال زیر آفتاب و باد و باران برای دفاع از این سرزمین و عزت و شرافت و حریت ملت به گردن ما حق دارند باید در مراسم تشییع شان حضور پیدا کنیم.

آیت الله حسینی بیان کرد: پیامبر اسلام فرموده فضیلتی که در دنیا مشاهده کنید بالاتر از آن فضیلتی است وقتی انسان در راه خدا به شهادت رسید و بالاتر از آن فضیلتی نیست.

 

وی افزود: امروز روز مادر شهدای گمنام و امت اسلامی است چه زیباست که انسان با بدنی پاره پاره با اهداف الهی خدایش را ملاقات کند چه زیباست انسان در مسیری برود که جانش را خدا خریدار باشد.

 

آیت‌الله حسینی گفت: شهدای ما به فرمان ولی فقیه و دفاع از حق و برای عزت و سربلندی و دفاع از ناموس پیامبر و اهل بیت جنگیدند.

 

وی بیا کرد: در مقابل خبیث ترین کشورها ایستادند ما نباید این راه را فراموش کنیم گرچه کسانی تلاش دارند راه شهدا را با جلاد عوض کنند تلاش می کنند فضا را تاریک کنند و حق را ناپدید کنند، کسانی که به فرمان رسانه‌های منحرف غرب علیه اسلام و ارزش های الهی به میدان می آیند را شهید می خوانند و کسانی که به فرمان کشورهای غرب برای جنگ با حق به میدان می‌آیند را شهید می‌نامند. 

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد بیان داشت: بهترین راه برای انسان مرگ سعادت‌مند است که با افتخار بمیرد، این راه را فاطمه زهرا(س) و اهل بیت عصمت و طهارت نشان داد، باید بدانیم فرهنگ فاطمی و ارزش‌های فاطمی را، بدانیم نماز عبادت معنویت حجاب و حیا است.

 

آیت‌الله حسینی گفت: یکی از ابزارهای دشمن برای تقابل با نظام‌جمهوری اسلامی مسئله بی حجابی است ترویج ولنگاری و بی حیایی را در دستور کار دارند وقتی انسان فساد را پیش گرفت خدا را فراموش می‌کند.

 

وی افزود: عاقبت آنهایی که مدام در گناه هستند و این‌گناه استمرار پیدا می‌کند به معنی تکذیب آیات خداست واجبات خدا را فراموش می‌کنند و در مقابل خداوند می‌ایستند.

 

وی بیان کرد:  دشمن به دنبال این است جوانان ما در گناه غرق شوند آنگاه دیگر قران و آیات خدا بر آنها اثری ندارد اما صدای اینترنشنال و رسانه های غرب را می شنوند و علیه کشور حرکت می کنند.

 

آیت‌الله حسینی با اشاره به شهدای نیروی انتظامی گفت: چند روز قبل قریب به ۱۲ نفر از نیروی انتظامی به شهدای رسیدند همه اینها به دستور کشورهای خبیثی چون اسراییل و امریکا است، باید تلاش کنیم جوانان ما راه شهدا را ادامه دهند.

 

انتهای خبر/

1402-09-26 10:15 شماره خبر : 1728 https://sobhezagros.ir/short/Vb5ge 0
نظرات