رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه و  جمعی دیگر از کارکنان این ناحیه به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده انتظامی شهرستان گچساران دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ ناصر صالحی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در این دیدار ضمن تبریک این هفته و تقدیر از زحمات نیروی انتظامی، یاد و  خاطره شهدای والامقام را نیز گرامی داشت و گفت: باید توجه داشت که مردم به نیروهای انتظامی و نظامی کشورمان اعتماد و امید دارند. امروز هم کارکنان جان‌برکف نیروی انتظامی در قلب ملت ایران جای دارند چراکه نیروی انتظامی پناه گاه مردم بوده و خدمات پلیس در برقراری نظم و امنیت هم ستودنی است.

وی ادامه داد: تولید و استقرار امنیت اجتماعی و ارتقای احساس امنیت در مردم جامعه مرهون مجاهدت‌های مخلصانه، مقتدرانه و هوشمندانه کارکنان نیروی انتظامی است، هرچند نیروی انتظامی گچساران در عرصه‌های مختلف عملکرد قابل‌تحسینی دارد  که خود نشانگر زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم پلیس است.

سرهنگ خادمیان، فرمانده انتظامی گچساران در ادامه هم گفت: نیروهای مسلح نقش بی‌بدیلی در امنیت کشورمان ایفا می‌کنند، سپاه و نیروی انتظامی همیشه و در همه رویدادها یار و یاور مردم بوده و در تمامی عرصه‌ها نیز از پیشگامان خدمت‌رسانی به جامعه بوده‌اند و همکاری ارزنده‌ای میان این دو نهاد انقلابی وجود دارد.

 وی بابیان اینکه شهدا به‌خصوص شهدای حریم امنیت، زینت دهنده نظام اسلامی هستند، افزود: نیروی انتظامی تاکنون شهدای والامقامی را در راستای صیانت از امنیت کشورمان تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است که این نشان‌دهنده قوی بودن و درصحنه بودن نیروی انتظامی است.

سرهنگ خادمیان در پایان هم تصریح کرد: هماهنگی و تعامل بین سپاه و پلیس در ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان و پیشگیری از وقوع جرائم مؤثر بوده که پلیس به سهم خود قدردان این همکاری و تعامل سازنده است.

تصاویر تکمیلی:

1403-07-14 13:12 شماره خبر : 7741 https://sobhezagros.ir/short/Nj1xd 0
نظرات