رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-06-02 16:43 شماره خبر : 58 https://sobhezagros.ir/short/V5apV 0
مورینیو بازیکن ایرانی را خواست؛

سردار آزمون در آستانه انتقال به آ.اس.رم و بازی کردن زیر نظر ژوزه مورینیو قرار گرفته است.

به گزارش صبح زاگرس سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که فصل گذشته در تیم فوتبال بایرلورکوزن آلمان بازی می‌کرد، به‌زودی برای عقد قرارداد رسمی با باشگاه آ.اس.رم ایتالیا به کشور چکمه خواهد رفت.

در هفته‌های اخیر شایعات درباره آینده سردار به اوج خود رسیده بود و حتی گفته شد که این بازیکن در آستانه بازگشت به زنیت سن پترزبورگ قرار گرفته است، اما به نظر می‌رسد که او قصد دارد همچنان در سطح اول فوتبال اروپا به کار خود ادامه دهد.

 سردار که فقط به دنبال حضور در سطح اول فوتبال به اروپا بود حالا یک مقصد فوق العاده جذاب را برای خود انتخاب کرده و قرار است برای آاس رم به میدان برود. ستاره ایرانی در فصل پیش رو شاگرد ژوزه مورینیو خواهد بود که اتفاق فوق‌العاده جذابی برای فوتبال ایران محسوب می‌شود.

پیش از انتقال سردار به بایر لورکوزن نیز شایعاتی درباره انتقال او به رم وجود داشت و حتی خود این بازیکن نیز مذاکره با ژوزه مورینیو را تایید کرد اما در آن زمان سردار تصمیم گرفت بوندسلیگا را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کند اما حالا دوباره او و آقای خاص به هم رسیدند.

فابریزیو رومانو نیز طی خبری فوری اعلام کرد انتقال سردار آزمون به رم قطعی شده است و این ستاره ایرانی تا ساعاتی دیگر رسما شاگرد مورینیو خواهد شد.  پدر این بازیکن هم در شبکه اجتماعی خود با انتشار تصویری از مورینیو نوشت: «سریکم تیم جدیدت مبارک. امیددارم به لطف خداوند موفق باشی».

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار