رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-11-19 19:30 شماره خبر : 2421 https://sobhezagros.ir/short/Vwokj 0
یادداشت؛

طرفداران کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد با سد معبر تردد را با مشکل مواجهه نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « صبح زاگرس» تبلیغات انتخابات شروع نشده است اما در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج تجمعات مختلفی به اسم همایش از سوی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.

اینکه این تجمعات و همایش‌ها تبلیغ زودهنگام هست یا خیر موضوع این گزارش نیست هرچند که نمی‌توان شوری که این تجمعات برای انتخابات ایجاد می‌کند را نادیده گرفت.

یکی از موضوعات مهمی که وجود دارد ترافیک‌ شدید و سد معبر و ایجاد مزاحمت این تجمعات برای سایر مردم است، گاهی دیده می‌شود به خاطر یک تجمع و یک همایش در منطقه‌ای در اطراف شهر یاسوج سایر مردم باید مدتی در ترافیک بمانند تا بتوانند از آن تجمع عبور کنند.

حادثه یک‌لحظه اتفاق می‌افتد و شاید به‌یک‌باره نیاز باشد یک آمبولانس حامل مریض بدحال سریع به بیمارستان برسد این تجمعات کار را برای اورژانس مشکل می‌کند و زنگ خطر به صدا درمی‌آید.

انتظار می‌رود کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تجمعات و همایش‌های خود را در مکان‌هایی برگزار کنند که باعث ایجاد ترافیک سنگین برای سایر مردم نشود و عبور و مرور را با مشکل مواجهه نکنند.

کاندیداها به طرفداران خود اعلام کنند که در مسیر عبور و مرور سد معبر نکنند و همواره در مکان‌هایی خودروی خود را پارک کنند که باعث اذیت و آزار دیگران نشود.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه ثابت کرده‌اند که در مناسبت‌های مختلف انقلاب اسلامی در صف اول قرار دارند مردم شهر یاسوج همیشه و در همه حال قدردان انقلاب اسلامی و دست آوردهای آن هستند.

انتهای پیام/

 

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار