رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مطالبه‌ای مهم درمانی؛

ساخت بیمارستان دوم دهدشت برای پاسخگویی به نیازهای درمانی مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده، بهمئی این‌روزها معطل زمین مانده است.

به گزاش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛ چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی دارای جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر هستند و ضرورت توجه به توسعه امکانات و تجهیزات برای پاسخگویی به مطالبات مردمی باید در دستور کار باشد.


در همین رابطه یکی از موضوعات مهمی که می‌تواند در حوزه بهداشت و درمان، پاسخگوی جمعیت ۲۰۰ هزار نفری این شهرستان‌ها باشد ساخت بیمارستان دوم شهر دهدشت است بر همین اساس ساخت آن در دولت سیزدهم به وسیله تامین اعتبارات لازم در راستای خدمات رسانی بهتر در راستای بهداشت و درمان احدات و دومین بیمارستان ساخته خواهد شد.


برای ساخت بیمارستان دوم دهدشت برای پاسخگویی به شهروندان دهدشتی در سفر اول ریاست جمهوری سه هزار میلیارد ریال تخصیص داده شده است تا باهمکاری تامین اجتماعی و به صورت مشارکت به صورت 50 درصدی احداث شود.


ساخت بیمارستان دوم دهدشت علاوه بر خدمت رسانی به جمعیت ۲۰۰هزار نفری این چهار شهرستان، نقش مهمی در ارتقا شاخص های سلامت در شهرستان‌های نام برده دارد که در کنار اهمیت ساخت این بیمارستان براساس اظهارات مطرح شده هنوز زمین برای ساخت بیمارستان دوم شهر دهدشت در نظرگرفته نشده است.

این پایگاه خبری تماس‌هایی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و همچنین مدیر کل راه و شهرسازی برای پیگیری آخرین وضعیت بیمارستان و تامین زمین داشت اما به علت عدم پاسخ‌دهی و عدم دسترسی، پاسخی برای مطالبات مردمی در چهارشهرستان دریافت نشد اما این پایگاه خبری آماده دریافت جوابیه برای مطالبات مردمی است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار