رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
دادستان مرکز استان مطرح کرد:

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از محل برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گفت: برگزاری این رویدادها تبدیل تهدیدها به فرصت هاست.

به گزارش پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس سید علی ملک حسینی در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در حسینه ثارالله یاسوج گفت: دنیای امروز دنیای مجازی است و مجازی همان واقعیتی است که امروز با ان روبرو هستیم و تمام رویدادهای بزرگ امروزه در بستر فضا یمجازی رخ می دهد.


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: این روزها سالگرد اغتشاشات را داشتیم و می دانیم دشمنان تمام فعالیتشان را در همین بستر فضای مجازی انجام می دهند و با توجه به اینکه نسل جوان ما حضور بسیار گسترده ای در فضای مجازی دارد از این نگاه که دشمنان ما در این بستر حضور دارند این یک تهدید است.


وی با اشاره به اهمیت برگزاری این رویدادهای فضای مجازی در سطح استان عنوان کرد: برگزاری این رویدادها تبدیل تهدیدها به فرصت هاست.


ملک حسینی افزود: این رویداد فضای مجازی که چندسالی است در سطح استان برگزار می شود هر سال با ایده های جدیدتر و به روزتر برکیفیت آن افزوده می شود.


وی ادامه داد: با این کار افسران جنگ نرم برای میدان مبارزه تربیت می شوند که کاری موثر و مفید در بحث مبارزه با عملیات روانی دشمن در بستر فضای مجازی است.


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: امروز در بازدیدی که از این رویداد داشتیم شاهد حضور شرکت کنندگان نسل جوان در این برنامه بودیم و شاخصه بسیار مهم آنها این است که نسل جوان دهه هشتاد و نود هستند یعنی همان کسانی که دشمن امروز برای آنها برنامه دارد.


وی افزود: اینها افسران جنگ نرم جمهوری اسلامی هستند که امیدوارم با حمایت های سازمان فضای مجازی و بسیج رسانه زمینه رشد و تقویت آنها فراهم شود تا بتوانند نیازهای نسل جوان را در فضای مجازی پاسخگو باشند.


ملک حسینی عنوان کرد: خوشبختانه در این رویداد اقدامات خوبی به خصوص در بحث بازی های رایانه ای، تولید محتوا و اپلیکیشن ها صورت گرفته است آن هم در استان کهگیلویه و بویراحمد که از لحاظ شاخص های توسعه یافتگی جزو استان های در حال توسعه و کم برخوردار است.


وی با قدردانی از عوامل برگزاری این رویداد افزود: در این زمینه نسل جوان ما به روز و کارآمد هستند که می توانند در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشند.


انتهای پیام/

رویدادهای استارت آپی تبدیل تهدید به فرصت است
رویدادهای استارت آپی تبدیل تهدید به فرصت است
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار