رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-17 11:55 شماره خبر : 2397 https://sobhezagros.ir/short/VWPq6 0
نماینده مردم استان درمجلس خبرنگار رهبری:

نماینده مردم استان در خبرنگار رهبری گفت:روحانیت همیشه در صحنه بوده و در طول تاریخ در برابر فساد و ذلت در جامعه ایستاده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی نماینده خبرگان رهبری در کهگیلویه وبویراحمد در یادواره بزرگ شهدای روحانی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: شهدای روحانی شهدایی ویژه در بین شهدا هستند و همچون چراغ‌های فروزان‌اند.

وی گفت: شهدایی که امروز ما مهمان آن‌ها هستیم شهدایی بودند که تازنده بودند بر خان دانش نشسته بودند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرنگار رهبری به فرارسیدن دهه پرفروغ فجر اشاره کرد و گفت: امروز یادآور حماسه ایام رستاخیز انقلاب اسلامی است و این انقلاب با خون شهدا به سرانجام رسید..

آیت‌الله ملک حسینی بابیان اینکه در این انقلاب صف دین‌داران هرگز در برابر دشمنان کاهش پیدا نکرده است، ابراز داشت:مسیر انبیاء در طول تاریخ مسیر پاکی‌ها بوده اما این مسیر ، مسیر سختی بوده است و باید از جامعه‌های که گاه زشتی‌ها به مشابه سختی‌ها بود که باید عبور می‌کرد.

وی بابیان حکومت اسلامی باید از جامعه‌ای عبور می‌کرد که ولایت طاغوت را پذیرفته بود و تن به ولایت الله نداده بود،گفت:همه انبیاء رسالت مشکلی به دوش داشتند و پیچیده‌ترین جهالت دوران قبل از پیامبر اکرم (ص) بود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در جامعه‌ای که دختران را می‌کشتند‌، حضرت خدیجه ثروتمند قریش هم بود، فضیلت های بود، اما داشت به‌سوی کورسوی می‌رفت.

ملک حسینی ادامه داد: سیطره طاغوت بر جامعه یعنی مرگ جامعه، ویژگی جامعه جاهلی کفر و شکر بود، حتی ظلم شرک است، کما اینکه شرک هم ظلم است.

وی بابیان اینکه تا انسانی خود را خدا نبیند ظلم نمی‌کند،گفت: نه سارقی هنگام دزدی ایمان ندارد، جامعه جاهلی جامعه شرک بود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: برخی بیان می‌کنند باید کافران نیز نظر داشته باشند در جامعه اما این مخالفت با انبیاء است.

ملک حسینی بیان داشت: رستاخیز یعنی احیاء بشریت و نجات آن از دست طاغوت و جاهلیت است.

وی اذعان کرد: بت‌های فراوانی ساخته‌شده بود، شکستن بت انسانی ساخته‌شده بابت‌های ساخته‌شده با تفکرات انسانی سخت بود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: چه بت‌های دیگری ساخته‌شده بود که آن‌ها باید شکسته می‌شد، رسالت پیامبر ایستادن در برابر بت نبود، پرستش بی‌قانونی‌ها بود، امروز سنگ و چوبی نیست که پرستش شود ،اما ما خودپرستیم و ما باید هوای نفس خود را بشکنیم.

وی با اشاره به این روایات اذعان کرد: خداوند فرموده است، فقط من را پرستش کند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رسالت انبیاء شکل دادن عدالت الهی است و انسانی بر نماینده خداوند بر بشریت حاکم باشد؛این‌گونه نیست.

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی گفت: مسیر انبیاء مسیر ساده‌ای نبود، اگر برای کشته شدن آماده می‌شوید باید برای کشتن نیز آماده‌باشید، قصه، قصه جهاد بود و باید بت‌های جاهلیت شکسته می‌شد و هرروز این بت‌ها ساخته می‌شوند.

وی عنوان کرد: آیا امروز حکم خدا برجهان حاکم است؛ خیر امروز مظلومان فلسطین کشته می‌شود و قطعنامه‌های نوشته می‌شود که بی‌احترامی به آن‌ها است.

 

جاهلیت امروز جاهلیت اروپا و آمریکا است

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جاهلیت امروز جاهلیت اروپا و آمریکا است و جاهلیت یهود است، این همین جاهلیت و همان جاهلیت است.

وی اذعان کرد: بعثت باید همیشه زنده باشد و این‌طور نبود که بعثت پیامبر(ص) یک روز اتفاق افتاده باشد این بعثت باید همیشه باشد.

 

دشمن برای نابودی زن مسلمان برنامه دارد

 آیت اله سید شرف‌الدین ملک حسینی ادامه داد: روزی پوشش از سر برداشته می‌شد، اما امروز به نام آزادی زنان در برداشت چه چیزی‌های شده است و زنان به بردگی قرارگرفته‌اند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: روزگار ادامه یافت چون بعثت نبی اکرم اسلام ادامه پیدا کرد.

 

ذلت برای جبهه ایمان پذیرفتی نیست

ملک حسینی گفت: ذلت برای جبهه ایمان پذیرفتی نیست و این را روحانیت می‌دانست و این را از بعثت پیامبر (ص) آموخته بود و باید انقلابی صادر شود تا تحقیر انسانیت پایان پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: رضوان خدا بر آن مرد بزرگ حضرت امام خمینی(ره)، یک‌به‌یک مواردی که ضد آن‌ها را امیر المومنین بیان داشته است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: باید تاریکی‌ها و حقارت‌ها پایان پیدا کند و این‌ها آرمان‌های ما بود.

ملک حسینی عنوان کرد: برخی گفتند مگر وظیفه ما بهشتی کردن انسان‌ها است، بله هرکسی سد راه کرد باید میسرآن را سد کنی و جهاد یعنی این و این باب بهشت است و هرکسی باب بهشت را بست باید برای همیشه آن را بست.

وی اذعان کرد: ترک جهان یعنی بی‌تقوایی جامعه و باید ایستاد در برابر این‌هایی که بی‌تقوایی را ترویج می‌کنند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر کسی به میل جهاد را ترک کند، ترک جهاد یعنی ذلت ابدی، آن‌ها ذلیل هستند اگر زنده بمیرید.

وی خاطرنشان کرد: این یعنی لذت، چه مصیبتی بالاتر از انحراف، مصیبت رانت خواهی ها و حزب‌بازی‌ها و این باعث نهادینه شدن فساد در جامعه می‌شود.



ترک جهاد، ذلت جامعه است
ملک حسینی گفت: ترک جهاد، ذلت جامعه است و هرکسی در برابر ظلم ایستادگی نکرد در تاریخ منفور است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تاریخ نشان داده جهاد همیشه برای بشریت آبرو آورده و ترک جهاد و فضا دادن به انسان‌های فاسد در جامعه، باعث می‌شود حق از جامعه رخت ببندد و جامعه رنگ و روی عدالت را نمی‌بیند.

روحانیت در برابر فساد و ذلت ایستاده است


وی عنوان کرد: سلام و درود خدا بر روحانیت که در طول تاریخ این موضوع را فهمید و در برابر فساد و ذلت در جامعه ایستاد.

آیت الله ملک حسینی با اشاره به نثار شهدای روحانی در راه انقلاب ،افزود: هرروز روحانیت به‌عنوان پیشگامان جهاد، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خدا کند عظمت به‌دست‌آمده برای روحانیت را با اجرای عدالت وتدبیر حفظ شود.

 

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار