رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس اداره برق شهرستان چرام خبرداد:

رئیس ادره برق شهرستان چرام گفت: با تلاش کارکنان توانستیم مشکل اصلی نوسانات اخیر برق در شهر چرام را شناسایی و برطرف کنیم و هم اکنون شبکه برق چرام پایدار شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس،رئیس اداره برق شهرستان چرام در نشست خبری گفت: شهرستان چرام دارای بیش از ۱۳ هزار مشترک برق در مناطق سردسیری، گرمسیری و صعب‌العبور است.
سید حسن باقر اصل با بیان اینکه شهرستان چرام با بیش از ۷۰۰ کیلومتر شبکه برق فشارضعیف و متوسط، ۴۵۰ دستگاه ترانسفورماتور دارای شبکه گسترده‌ای است، افزود: نگهداری از این شبکه با تعداد پرسنل و امکانات محدودی که ما داریم کار ساده‌ای نیست؛ اما همکاران ما با تلاش و کوششی که داشتند تا الان این وظیفه را به‌خوبی انجام دادند.
وی با بیان اینکه در چند وقت گذشته متأسفانه مشکلاتی در شبکه داشتیم که همین امر موجب قطع برق و نوسانات اخیر بود، افزود: خوشبختانه با تلاش کارکنان توانستیم معایب را شناسایی و برطرف کنیم و هم اکنون شبکه پایدار شده است.
باقر اصل با بیان اینکه ما در بحث تبدیل سیم به کابل شبکه‌های فشارضعیف در استان در رتبه اول قرار داریم، عنوان کرد: بخش زیادی از شبکه روستایی را به کابل تبدیل کردیم و تعدادی از شبکه‌های برق روستاها باقی‌مانده تا پایان امسال همه به کابل تبدیل می‌شوند.
رئیس اداره برق شهرستان چرام با بیان اینکه در بحث مرتفع کردن ضعف ولتاژها سال گذشته ۱۴ دستگاه ترانسفورماتور در سطح شهرستان اضافه کردیم و شبکه شهر نیز اصلاح شد، افزود: اصلاح شبکه تعداد زیادی از شبکه‌های برق روستاها نیز انجام گرفت و تعداد زیادی هم در بخش مرکزی و هم در بخش سر فاریاب در حال انجام است.
وی با بیان اینکه در بحث روشنایی معابر از سال گذشته تا کنون بیش از یک‌صد چراغ جدید نصب کردیم، گفت: بیش از یک هزار عدد لامپ را تعویض و همچنین برای تعویض تعداد زیادی هولد ور، ترانس‌های لامپ و سایر قطعات لازم برای روشنایی معابر اعتباری بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است.
باقر اصل بیان کرد: در حال پیگیری برای تبدیل ایستگاه موقت شهرستان به یک ایستگاه موقت با دو دستگاه ترانسفورماتور هستیم تا در صورت مشکل برای ترانس اول بلافاصله با ترانس دوم مدار وصل و شبکه پایدار شود.
رئیس اداره برق شهرستان چرام با بیان اینکه در حال اجرای پروژه تأمین برق روستای چال بایار با اعتباری بیش از ۸ میلیارد تومان هستیم، اضافه کرد: پروژه اجرای شبکه برق روستاهای " محمودآباد دره تلخ آب تسوج "، " قلعه بنی " و " آب بید مازه کره " در حال واگذاری به پیمانکار هستند.
وی ادامه داد: پروژه برق‌رسانی به روستای " گره سواره " در حوزه تو گبری نیز در حال اجراست و به‌زودی پایان می‌یابد.
باقر اصل با بیان اینکه در حال پیگیری هستیم که پروژه برق‌رسانی به روستاهای " خو خانه "، " بره روز " و " پهن اللی " به‌زودی اجرا شود، گفت: امسال در روستاهای " القچین علیا "، " القچین سفلی " و " بردیان " از توابع بخش مرکزی و در بخش سر فاریاب نیز در روستاهای " آب ماهی "، " اسلام‌آباد ده شیخ "، " دهنو " و " خلیفه‌ای " در حال بهسازی و توسعه شبکه برق هستیم.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی در این روستاها بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیک دارد و برای آن بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: پروژه تعمیر و اصلاح شبکه روستاهای " بناری علیا "، " بناری سفلی "، " خیمند " و " سرگز دره شیری " در بخش مرکزی و همچنین در بخش سر فاریاب روستاهای " دلی جی " و " بر آفتاب امامزاده اسماعیل " در حال واگذاری به پیمانکار هستند.
انتهای پیام/



اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار