رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمدگفت:بعد از روی کار آمدند دولت سیزدهم رشد خوبی در فعالیت های اقتصادی همچنین بخش های تولیدی در استان را شاهد بوده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، احسان عسکری پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: بعد از روی کار آمدند دولت سیزدهم رشد خوبی در فعالیت های اقتصادی همچنین بخش های تولیدی در استان را شاهد بوده‌ایم.

وی اذعان کرد: میزان سردخانه های استان قبل از دولت سیزدهم ۱۳ هزار تن بوده که به حمد الله امروز ۲۶ هزار تن سردخانه در حال ساخت را  در استان شاهد هستیم که این خود نشان دهنده این است که دو برابر کل سردخانه های استان در این دولت در سردخانه در حال ساخت داریم.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا قبل از دولت سیزدهم هیچ غذای ماهی را در استان تولید نمی‌شد و امروز در قالب ۷ واحد تولیدی غدای ماهی را در استان افتتاح می‌کنیم.

وی گفت: هر ساله ۵۰۰ میلیون تخمه ماهی قزل آلا از خارج وارد می‌کردیم در این خصوص نیز دولت سیزدهم در حال کارهای خوبی است که انشالله در آینده خبر های خوشی را به مردم می‌دهیم.

عسکری افزود: در رابطه با فسفات کار بزرگی انجام گرفته شده است، همچنین پتروپالایشگاه گچساران و میدان گازی مختار در حال احداث و انجام مراحل اجرایی است.

وی گفت: برای سرمایه گذاران در استان باید همراه باشیم،و متاسفانه معارضینی که در برابر سرمایه گذاران هستند باعث می‌شود سرمایه گذاران از استان به استان های دیگر بروند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار