رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
معاون دادگستری استان خبر داد؛

معاون پیشگری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرونده به شعبه ویژه ارجاع و به صورت ویژه و خارج از نوبت بررسی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح‌زاگرس؛ معاون پیشگری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص رسیدگی به پرونده حمله به ناهی از منکر در آبشار یاسوج گفت: پرونده به شعبه ویژه ارجاع و به صورت ویژه و خارج از نوبت بررسی می شود.

 

وی ضمن تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از آمران به معروف طی دستوری از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و مراتب برخورد اطلاع رسانی می شود.

 

حسنی افزود: فعالان حوزه عفاف و حجاب و آمران به معروف همواره در حمایت قانون هستند و با هتاکان به این افراد در هر جایگاه و مسندی مطابق ماده ۹ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر برخورد خواهد شد.

 

وی ادامه داد: به محض وقوع هر گونه حوادث این چنینی دادستان‌ها و روسای حوزه‌های قضایی دادگسری استان توجیه هستند و با گزارش ستاد امر به معروف و نهی از منکر و یا آمر به معروف پرونده به شعبه ویژه ارجاع و به صورت ویژه و خارج از نوبت بررسی می شود.

 انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار