رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
معرفی چهره سال؛

یکی از مهم‌ترین عوامل انتخاب یک فرد به‌عنوان چهره سال، بحث ویژگی‌های فردی، اجتماعی، شغلی و مردم‌داری آن است که معرفی چهره سال شهرستان لنده نیز بر همین اساس و با نظرات شهروندان صورت‌گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، در اقتصاد، کار یکی از عوامل مهم در تولید کالا و خدمات است که در عوض آن دستمزد پرداخت می‌شود، عامل انسانی در جریان تولید است و در همه مکاتب فکری از جایگاه ممتازی برخوردار است.

وظیفه‌شناس‌ترین چهره سال لنده را بشناسید

پیامبر گرامی اسلام (ص) در خصوص اهمیت خدمت‌رسانی به مردم فرمودند: «کسی که بیشترین سود و خدمت را به مردم ارائه دهد».

هر فرد در هر شغل، جایگاه و منصبی که باشد دارای اهمیت است؛ لذا احترام به مشاغل مختلف نشان از درک درست جامعه از نقش‌آفرینی فردی و گروهی در آن جایگاه است.

دراین‌بین اما وظیفه‌شناسی و سخت‌کوشی برای کسب رضایت خداوند و مردم و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی فرد برای یک سازمان و اداره و نهاد می‌تواند چنان تأثیرگذار باشد که همواره علاوه بر رضایت فردی، رضایت اجتماعی را نیز به همراه داشته باشد.

وظیفه‌شناس‌ترین چهره سال لنده را بشناسید

کمتر کسی است که خود در سطح شهرها مدیون رفتگران و پاکبان شهرداری نداد چرا که حجم عظیمی از خدمات‌رسانی و پاگیزگی و آراستگی شهری مدیون تلاش شبانه‌روزی این عزیزان است.

وظیفه‌شناس‌ترین چهره سال لنده را بشناسید

بیشتر مردم شهرلنده محمدطاهر عزیزی یکی از پاکبانان شهرلنده را که بیشتر به وظیفه‌شناسی و سخت‌کوشی معروف است را به‌خوبی می‌شناسند.

وی کسی است که در تمام فصول مختلف سال به‌خصوص روزهای بارانی مسئولیت تنظیف و پاکیزگی خیابان امام خمینی (ره) شهرلنده از جلوی جهاد کشاورزی تا قسمت تعمیرگاه‌های شهر را بر عهده دارد و ۱۹ سال است که عهده‌دار این مسئولیت سنگین با آن حجم از تولید زباله کسبه بازار مواجه است.

وظیفه‌شناس‌ترین چهره سال لنده را بشناسید

عزیزی در این سال‌ها به‌خوبی توانست رضایتمندی ۱۰۰درصدی مردم به‌خصوص ساکنین و کسبه بازار را کسب کند و ما نیز برای تهیه این گزارش که در بین کسبه بازار حاضر شدیم همه کسبه بازار از وظیفه‌شناسی و تلاش و خستگی‌ناپذیری وی قدردانی می‌کردند.

او کسی است که علاوه بر وظیفه شغلی که دارد یک ورزشکار توانمند در فوتسال داخل سالن ورزشی است که همواره توانمندی فردی وی در این ورزش زبان زد عام و خاص است.

وظیفه‌شناس‌ترین چهره سال لنده را بشناسید

محمدطاهر عزیزی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری در خصوص معرفی خود به‌عنوان چهره سال وظیفه‌شناسی در این شهر از نگاه شهروندان گفت: امروز اگر همه ما به‌درستی به وظیفه و مسئولیتی که برعهده ما است به‌درستی عمل کنیم شاهد توسعه و پیشرفت شهرمان خواهیم بود.

این پاکبان سخت‌کوش شهرداری لنده گفت: در طول ۱۹ سالی که در حوزه خدمات شهرداری مشغول خدمت هستیم کارم از ساعت اولیه صبح شروع می‌کنیم تا ساعات پایانی شب که خیابان اصلی شهرم تمیز و زیبا باشد.

وی افزود: سعی کردم در این سال‌ها همواره رضایتمندی خداوند در وهله اول و بعد مردم را در دستور کارم قرار دهم و برای خدمت به مردم شهرم لحظه‌ای دریغ نکنم.

وظیفه‌شناس‌ترین چهره سال لنده را بشناسید

عزیزی گفت: ما در برابر رسالت و وظیفه‌ای که داریم باید مسئولیت‌پذیر باشیم چه باران باشد و چه هوا آفتابی باشد.

وی در خصوص عملکرد این دوره شهرداری و شورای اسلامی شهرلنده گفت: تلاش‌های خوب شهردار لنده و شورای شهر در این دوره حقیقتاً قابل‌تحسین است چرا که اقدامات خوبی در حوزه خدمات‌رسانی شهری و رضایت‌مندی کارمندان اعم از پرداخت به‌موقع حقوق، عیدی، سنوات و اضافه‌کاری‌ها داشته‌اند.

عزیزی در خصوص توصیه به کسبه بازار نیز گفت: آنچه انتظار داریم شهروندان به‌خصوص کسبه بازار رعایت کنند بحث عدم ریختن زباله در جداول و استفاده از سطل‌های بزرگ برای زباله است که آراستگی و زیبایی شهری نیز حفظ شود.

این پایگاه خبری تحلیلی به سهم خود از اعتماد و انتخاب مردم شهرلنده برای انتخاب محمدطاهر عزیزی به‌عنوان چهره وظیفه‌شناس سال شهرستان لنده قدردانی می‌کند و موفقیت وی را در سال جدید آرزومندیم.

انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار