رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
شهردار سی‌سخت مطرح کرد؛

سرپرست شهرداری سی سخت در گفتگو با صبح زاگرس از آمادگی شهر سی سخت برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد.

مهدی یکتاپرست در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» از آمادگی شهر سی سخت برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد. 

سرپرست شهرداری سی سخت گفت: با توجه به اینکه سی‌سخت یکی از شهرهای توریستی در جنوب کشور بوده و سالانه حجم زیادی از مسافران را پذیرا است باید زیرساخت‌های گردشگری و امکانات لازم جهت پذیرایی از گردشگران را مهیا کرد.

وی افزود: بااین‌وجود شهر سی‌سخت باید از لحاظ مبلمان شهری و زیباسازی بصری  معرف یک شهر توریست پذیر و گردشگری باشد، یکی از اصلی‌ترین اجزای سیما و منظر در هر شهری، نصب المان‌های مناسب و زیبا است که می‌توانند نقش مؤثری دراین‌بین ایجاد کنند.

یکتاپرست در خصوص نورپردازی معابر در سی‌سخت گفت: در چندماهه اخیر بلوار شهداء نورپردازی و اِلمان سی‌سخت در میدان گاز نصب شد.

سرپرست شهرداری سی‌سخت با تأکید بر زیباسازی بلوارهای شهر عنوان کرد: برودت هوا و موج هوای سرد در سطح استان و شهر سی‌سخت موجب شده که عملیات کاشت گل‌های زینتی در ورودی‌های شهر و بلوارها به تعویق بیفتد که به‌محض گرم‌تر شدن هوا آغاز خواهد شد.

وی گفت: بحث کاشت گل رز را در دستور کارداریم چراکه مقاومت بیشتری در برابر سرما دارد و می‌توان آن را جایگزین گل‌های فصلی کرد. 

یکتاپرست به موضوع آسفالت خیابان‌های سی‌سخت اشاره کرد و گفت: پس از آسفالت دستگاه‌هایی مثل آبفا به دلیل اتصال به شبکه فاضلاب مجبور است حفاری انجام دهد، اگر مجوز ندهیم مشکلات مردم بیشتر می‌شود، به همین دلیل می‌بینیم آسفالتی که به‌تازگی صورت گرفته است تخریب می‌شود و همین موضوع سبب گلایه‌مندی مردم می‌شود.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار