رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
عکس نوشته‌های دوازدهم شهریورماه؛

صبح زاگرس در این قسمت از عکس نوشته های خود به دستور دادستان‌کل‌کشور به رسیدگی فوری مسئله دنای‌شمالی و ... پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» دستور دادستان‌کل‌کشور به رسیدگی فوری مسئله دنای‌شمالی، گم‌شدن پارک بانوان یاسوج در سیاهی شب!، زمین‌گیر شدن قاتل متواری در کهگیلویه، واکنش امام‌جمعه‌یاسوج به احداث سد در‌ دنای‌شمالی از جمله عکس نوشته‌های صبح زاگرس است.

 

دستور دادستان‌ کل‌کشور به رسیدگی فوری مسئله دنای‌شمالی

درمراسم تکریم ومعارفه دادستان مرکز کهگیلویه‌وبویراحمد دادستان‌کل‌کشور گفت: از استاندار و مسئولان قضائی کهگیلویه وبویراحمد خواسته ام سوابق موضوع محیط زیست دنای شمالی را ارائه دهند تا موضوع مورد رسیدگی سریع قرار گیرد.

دستور دادستان‌ کل‌کشور به رسیدگی فوری مسئله دنای‌شمالی

بانوان شهر یاسوج در تاریکی تنها پارک بانوان این شهر قدم می‌زنند. پارک بانوان شهر یاسوج به ساماندهی و روشنایی بیشتری نیاز دارد، تاریک بودن پارک باعث استقبال کم بانوان از آن می‌شود انجام برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری نیز می‌تواند در جذابیت تنها پارک بانوان شهر یاسوج تأثیر‌گذار باشد.

دستور دادستان‌ کل‌کشور به رسیدگی فوری مسئله دنای‌شمالی

تصادف و فوت، واژه‌های نامیمون و غمباری است که امروز با رسانه‌های کهگیلویه وبویراحمد عجین شده است و هرروز در پنجره رسانه‌ای و مجازی خبرگزاری‌های و سایت محلی کهگیلویه وبویراحمد این خبرها را مخابره می‌کنیم و روزی نیست که خبر یک تصادف مرگبار در جاده‌های مواصلاتی کهگیلویه وبویراحمد به گوش نرسد.

دستور دادستان‌ کل‌کشور به رسیدگی فوری مسئله دنای‌شمالی

فرمانده انتظامی کهگیلویه از زمین‌گیر شدن قاتل متواری حین درگيریِ مسلحانه در این شهرستان خبر داد و گفت: صبح روز یکشنبه ۱۱ شهریوماه سال جاری (۱۴۰۳) عواملِ انتظامی با همراهیِ یکی از مسئولان قضائی شهرستان جهتِ دستگیری وی به مخفیگاهش در روستای "خیارکار" از توابع شهرستان کهگیلویه اعزام شدند.

 متهم به محضِ مشاهده مأموران به‌صورت مسلحانه قصد متواری شدن با همکاریِ خانواده را داشت که با اقدام به موقع همکاران دستگیر شد.

دستور دادستان‌ کل‌کشور به رسیدگی فوری مسئله دنای‌شمالی

در دیدار دادستان‌کل‌کشور با امام‌جمعه‌یاسوج، آیت الله حسنی به احداث سد در دنای شمالی اشاره کرد و گفت: اصفهان سد زده، شیره این مناطق را کشیده و آب برای کارخانه های که در مناطق کم آب است انتقال می دهد اما ما با این‌همه فقیر کمترین بهره را از منابع داریم.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار