رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
اولین واکنش مدیرکل تعزیرات بعد از حادثه دیشب؛

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه همه برای عدالت گستری مسئولیم ،گفت: در مبارزه با فساد عقب نشینی نمی کنم و کوتاه نمی آیم .

به گزارش پایگاه تحلیلی و خبری صبح زاگرس،روز گذشته حمزه لقمانی توسط افراد ناشناس با خودروی پژو جلوی منزلش مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در این رابطه اظهار داشت: بعد از طی فرایند کاری و ساعات اداری برای استراحت به سمت منزلم حرکت کردم که جلوی خانه چند فرد که چهره خود را پوشیده بودند به سمت من حمله و با ضربات چوب( چماق) و سلاح سرد از ناحیه سر، دست و پا مجروح و به بیمارستان شهید جلیل منتقل شدم.

لقمانی با اشاره به اینکه مراجع انتظامی و قضایی در حال پیگیری و شناسایی افراد هستند گفت: همه ما در برابر مبارزه با فساد مسئولیم و براساس وظایف شرعی ، قانونی و اخلاقی موظفیم برخورد کنیم.

مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: در مبارزه با فساد عقب نشینی نمی کنم و کوتاه نمی آیم چرا که تضییع حقوق افراد مصداق بی عدالتی و ظلم است و هرگز در مقابل تضییع حقوق دیگران، چشمانم را نمی بندم.

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ مشکل شخصی با فرد یا گروهی نداشته و ندارم افزود: اگر بازهم با چنین صحنه هایی مواجه شوم تاثیری بر کارم در مبارزه با فساد و تخلف ندارد و بدون شک علت وقوع این حادثه کاری است.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار