رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
شهر بلاد شاپور آرام و قرار ندارد؛

داشتن محیطی سالم و پاکیزه یکی از حقوق شهروندی شمار می رود اما گویا این حق در شهر دهدشت نادیده گرفته شده است و مسئولان این شهر نمی خواهد از این خواب خوش بیدار شوند‌

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس،این روزها حال و‌هوای شهر دهدشت رضایت بخش نیست چرا که با گذر از کوچه و خیابان های این شهر با انباشت زباله هایی که بر روی هم دیگر تلنبار شده و یا پراکنده شده، مواجه خواهید شد که با عبور از این معابر بوی مشمئز کننده اش نفس هر رهگذری را آزار میدهد.

با نگاهی گذرا به شهر دهدشت می توان به خوبی عملکرد ضعیف شورای این شهر ر را در اقصی نقاط آن به چشم دید و از نزدیک آن را لمس کرد.

متاسفانه ناتوانی شورای شهر دهدشت در انتخابات شهردار موجب شده است تا کرسی این نهاد به پایانه عبور و مرور سرپرستان تبدیل شود.

نبود شهردار و آمد و رفت چندین سرپرست موجب شده است جمع آوری زباله هایی که به شکل فراوان در سطح کوچه و خیابان ها پراکنده شده علاوه بر تجمع حیوانات موذی از جمله  سگ های ولگرد و پشه ها در اطراف آنها، باعث  ناخرسندی شهروندان شود.

حال امید است با آمدن  شهردار جدید به دور از سیاست زدگی با به کار بستن توان خود و مشارکت مردم در راستای آبادانی و پاکیزگی شهر دهدشت که روزی بهترین شهرداران ایران زمین در آن حضور داشتند قدم های دوباره ای برداشته شود.

 

انتهای پیام

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار