رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-28 11:36 شماره خبر : 7949 https://sobhezagros.ir/short/4xlk6 0
متولیان بخوانند؛

یکی از مهم‌ترین مطالبات ساکنین فجرلنده بحث ساماندهی دیواره حفاظتی این شهرک و جلوگیری از سقوط شهروندان از ارتفاع ۵ متری این دیوار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» توسعه خدمات شهری یکی از ملزومات اساسی در شهرها است؛ اما این مهم باید متناسب به مطالبات شهروندان نیز همراه باشد.

علیاری از ساکنین شهرک فجرلنده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاجرس» گفت: شهرک فجر لنده از جمله شهرک‌های است که طی چند سال گذشته از زیر نظر بنیاد مسکن به شهرداری واگذار شده است.

خطر سقوط در کمین ساکنین شهرک فجر لنده
خطر سقوط در کمین ساکنین شهرک فجر لنده

وی افزود: متاسفانه حریم خیابان‌ها به‌درستی تعیین نشده است و همین مسئله باعث بروز مشکلاتی برای ساکنین این شهرک شده است.

علیاری گفت: چند سال است که شهرداری نسبت به جانمایی دیواره حفاظتی بین فجر ۲۲ تا ۲۶ اجرایی کرده است که ارتفاع این دیوار بیش از ۵ متر است.

خطر سقوط در کمین ساکنین شهرک فجر لنده
خطر سقوط در کمین ساکنین شهرک فجر لنده

وی افزود: طول این دیوار بیش از ۱۰۰ متر است که اقدام ماندگاری بود که شهرداری اجرایی کرده است؛ ولی متاسفانه نسبت به ایمن‌سازی آن اقدامی صورت نگرفته است.

محمدی از دیگر ساکنین شهرک فجرلنده گفت: در ابتدا این دیوار حائل نسبت به سطح خیابان ارتفاع کمتری داشته است؛ ولی شهرداری نسبت به هم‌سطح‌سازی دیوار اقدام کرده است که جای تقدیر دارد.

خطر سقوط در کمین ساکنین شهرک فجر لنده
خطر سقوط در کمین ساکنین شهرک فجر لنده

وی افزود: در ادامه این پروژه متأسفانه به بحث ایمن‌سازی باتوجه‌ به ارتفاع پنج متری که دارد باید توجه جدی صورت می‌گرفت که انتظار داریم تا قبل از بروز هرگونه حادثه‌ای شهرداری و شورای شهرلنده اقدامی عاجل نمایند.

امیدواریم مسئولان حوزه شهرداری و شورای شهرلنده تا قبل از بروز هرگونه حادثه‌ای نسبت به ایمن‌سازی این دیوار حفاظتی اقدامات خود را اجرایی کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار